Série(2) / Epizody(23)

Vykutálený podvodníček Karel Čížek a jeho čachry s auty v lokálním autobazaru. (Stream.cz)

Recenze (164)

ondrula

Pro mě největší zjevení za poslední půlrok. Neobyčejně vtipná groteska, výborně vybraní herci (kdo by to byl řekl do Leoše Nohy?), hlavní role snad šitá na tělo přímo proslulému sprosťákovi Čtvrtníčkovi. Jaroslav Plesl je taky výborný. Některé dialogy jsou neobyčejně vtipné. Je znát rukopis neobyčejně talentovaného Prušinovského. ()

SONY_

Tuhle jsem sháněl nějaké auto pro svoji paninku. Nejlépe, aby si v něm mohla vozit prdýlku, kilínko najeto a nejlépe dovoz z NDR. Tak jsem zvedl telefon, u telefonu pan Čížek a říká mi, že se mi to do druhého dne narodí a že mi dokonce ještě cukne s cenou. Po týdnu ježdění jsem ale zjistil, že auto má o sto tisíc navíc přetočený tacháč, že Fabia je přestavěný C-Max a že auto je v seznamu hledaných vozidel. To, co se dělo potom, je už vlastně jedno. Já panu Čížkovi, i přes to všechno, uděluji za jeho obětavý přístup 4 hvězdičky a rád ho doporučím ostatním, například svému nejlepšímu kámošovi Hugovi. /80%/ ()

orkadimenza

Tak tenhle seriál mi neuvěřitelně sedl! Prušinovský se po Kobrách a užovkách opět předvedl v dobrém světle, a Petr Čtvrtníček v hlavní roli byl uvěřitelný tak skvěle jako Kryštof Hádek jako Kobra. Perfektní záležitost nasypaná skvělými hláškami a několika překvapivými momenty, to vše podtrženo výstižným vojebávacím (zlodějským) slangem. Aneb "Koho chleba jíš, toho dceru píchej." Nejlepší epizoda: Marcel (5)..."Ale to musíme stihnout vole, zatím ho kouří, ale za chvíli budou píchat, to by ten kluk neměl vidět."..."Mami? Proč jsi říkala mrdej mě?!" ()

zette

Dalsi z velmi povedenych serialu na Stream.cz. Jednotlive epizody sice maji rozdilnou kvalitu, presto se jedna o velmi vtipny miniserial. Nejvetsi zasluhu ma na tom samozrejme Ctvrtnicek, ktery se ve sve roli vyziva. Pozadu nezustava ani Polisenska s Pleslem. Blanik byl asi o pid lepsi, presto velmi povedena zalezitost. ()

slunicko2

Zase jiní šmejdi. 1) Řemeslníci (samozřejmě že jenom někteří z nich) tvoří zvláštní skupinu šmejdů. Jejich šmejdství je sofistikovanější, než u prodavačů pánví a dek. Zneužívají toho, že je po jejich službách poptávka a že někteří lidé nemají ani potuchy o tom, co a v jaké kvalitě mají dostat. Nemusím uvádět příklady, každý je dobře zná z vlastní zkušenosti._____ 2) Scenáristům a zejména hercům se podařilo vychytat jazykový projev i mentalitu podobných šmejdů do detailu. Zásadní roli na tom mají herci: 51letý typově neobyčejně přesný Petr Čtvrtníček (majítel autobazaru), 41letý Jaroslav Plesl (automechanik) a 29letá boží Lucie Polišenská (Bublina). ()

Zajímavosti (22)

• Oba tvůrci Autobazaru Monte Karlo se v seriálu objeví: režisér Jan Prušinovský si zahrál malou roli policisty ve 2. díle "Papírová pojišťovna", scenárista Robert Geisler v 9. díle "Inventura" přijde do autobazaru kvůli obecním rozvodům. (Šéfik)
  • Jan Prušinovský po dokončení filmu Kobry a užovky (2015) plánoval v roce 2015 netočit a věnovat se jen psaním scénářů, ale nabídka z TV Stream jeho původní rozhodnutí změnila. Dle svých slov ho velmi lákalo točit internetový seriál. (Šéfik)