Poslední recenze (818)
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
Pecka - uplne jine nez byste od Ritchieho cekali ale porad zatracene zabavne a skvele odsypajici...krom paradniho vyberu hercu a taky nekolika super vtipku musim vyzdvihnout predevsim hudbu mixujici western a big band, ktere se k memu prekvapeni do vypraveni neskutecne hodi a neustale vam udrzuje usmev na rtech... za me velka spokojenost!
Jedeme na teambuilding (2023)
Vzdyt tohle muselo vypadat otresne uz na papire...nechapu ze se nasel nekdo, kdo to vubec zainvestoval a ze se podarilo presvedcit vubec nejakou skupinu etablovanych hercu, aby se do te katastrofy pustili... naprosta prisernost, trapnost na trapnost, pokus o moderni Slunce seno rizle IT Crowd...ale ne, proste to nefunguje. Je to regulerne film u ktereho bych se stydel ze jsem v nem vubec hral....a pritom tak slibny namet.
Jack Reacher (2022) (seriál)
WTF? To mělo být jako co? Stupidní seriál se spoustou nelogičností a chyb, umělým (ale suprově nabušeným) hrdinou a velmi televizním zpracováním. U posledního dílu jsem reálně uvažoval o jedné hvězdičce a opravdu by mě zajímalo, proč má tahle blbina tak vysoké hodnocení.... a to jsem fanouškem akčního stylu 80. a 90. let... Velké zklamání!