Oblíbené seriály (5)
Věřte nevěřte (1997)
Kobra 11 (1996)
Za mládí jsem Kobru miloval a i dneska mě ještě starší díly baví, ale ty novější jdo do sraček... Dávám 5*, prostě musím dát a basta!
Za mládí jsem Kobru miloval a i dneska mě ještě starší díly baví, ale ty novější jdo do sraček... Dávám 5*, prostě musím dát a basta!