Poslední recenze (90)
Artemis Fowl (2020)
Dobře, není to film TOP kvality, ale rozhodně to není odpad, jak je tu mnohými prezentováno. Předlohu neznám a špatný film bych určitě poznal. Tento jsem se zájmem dokoukal do konce, ano byly tam dějové zvraty, které by chtěly více času pro opodstatnění, ale určitě se na něj někdy podívám znovu a budu se těšit na případné pokračování.
Temná věž (2017)
Takhle opravdu ne. Předlohu jsem četl a dost se mi zalíbila. Ještě před čtením posledního dílu jsem si všiml, že existuje tento film. Vědom si toho, že bych mohl přijít o závěr v knize tím, že mi bude zprostředkován filmem, ale současně zvědav, jak se filmaři vypořádají s tak rozsáhlým dílem a ještě ho vměstnají do hodiny a půl jsem ho shlédl. Ne... ne. A NE! opravdu nechápu, co se tím filmaři snažili říci. S předlohou to má společné snad jen jména hlavních postav. Děj se příběhu ani nepřiblíží a samotný obsah filmu taky moc nefunguje. Když jsem pochopil, že nemá cenu hledat nic společného s předlohou, snažil jsem se na film dívat jako nezaujatý divák... a to se podařilo - film mě nezaujal. Dobře, kdyby z toho vyšlo průměrné béčko sci-fi/fantasy tak ok, ale tohle opravdu nefunguje na všech frontách. Mrzí mě to i z toho důvodu, že tento film není dobrým lákadlem pro potenciální čtenáře předlohy.
Star Wars: Síly osudu (2017) (seriál)
Postavy, které známe z filmů a seriálů žijí své "nudné" životy a zde máme několik ukázek. Aneb scény, které byly z finálních filmů a seriálů vystřiženy pro svou nedůležitost. Ale oceňuji různá propojení.