Poslední recenze (29)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Niekto to tu už písal a myslím že veľmi trefne - kanadský Smoljak a Svěrák. Ja som sa bavil od začiatku do konca, proste pecka.
Černé Vánoce (1974)
Jedno veľké sklamanie. Logické chyby a hlavne nelogické správanie postáv spôsobilo že som na konci dúfal že ich hlúposť neostane nepotrestaná. Nulový gore ale doslova ani ťuk. Žiadne napätie, žiadna atmosféra, hlúpe dialógy, nesympatické postavy (kvôli svojmu priblblému správaniu). Nezáživná nuda.
Ledová smrt (2006)
Skvelý horor, trošku ohraný scenár, ale to mi nejak nevadilo. Audiovizuálne skutočne premakané, dobrá atmosféra, skvelá kamera a hudba a mňa to severské prostredie proste berie. Pár chybičiek sa samozrejme dá nájsť ale celkový dojem z filmu je skvelý a ja som si to parádne užil. Zaslúžené 4 hviezdy.