Poslední recenze (68)
Kontakt (1997)
Tento film by si urcite zasluzil remake.
Těla (2023) (seriál)
Natočené je to určite kvalitne, herci sympatickí a paradoxne tí, ktorí mi zo začiatku nesedeli sa ku koncu stali obľúbencami a naopak, námet fajn ale porovnávať to s Darkom, neviem no, určite sa to v niektorých bodoch podobá. Dark bol však veľmi komplexný, miestami veľmi náročný a vo výsledku dokonalý seriál, trebalo tam naozaj vnímať čo sa deje a pamätať si detaily. Pri Bodies sa dalo predvídať takmer všetko, posledné 2 časti sa mi zdali trochu urýchlené, avšak záver bol vcelku fajn. Slečnu Iris som v roku 2023 trošku nepochopila, ale ktovie, možno nám niekedy dajú aj druhú sériu.
M3GAN (2022)
To bola parodia v novom Scary Movie filme? 😀😀😀😀😀