Recenze (133)
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Aničce na začátku (možná) fandíte a na konci ji (možná) nenávidíte. Příjemná proměna hlavni postavy během jednotlivých epizod. Inspirace reálným děním kolem let 2010 je zřejmá a dost lidí ji má ještě v čerstvé paměti. O to je příbeh pikantnější.
Matematika zločinu (2023) (seriál)
Proč je sakra Bartoška na plakátu, když tam hraje asi 10 minut?
Jawan (2023)
Slow motion, slzy, pláč, tance a zpěvy. A taky zmatená dějová linka a nesmyslná stopáž. Ale na Bollywood to asi funguje dobře.
BANGER. (2022)
Z té kamery jsem měl prvních 20 minut bolehlav, ale pak si to sedlo a nedokážu si představit jiný styl, který by více sedl k tomuhle filmu.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Silně tendenční a pro non-US diváka (z důvodu odlišnosti právního systému) občas lehce matoucí, ale přesto zajímavý příběh. Druhá série má více slabším momentů, ale i tak zajímavá podívaná.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Příběhová linka je super, celé to má velmi dobrou atmosféru, ale bohužel jsem první 3 díly sledoval pouze z důvody vysokého očekávání a poslední 3 zase dost přeskakoval. Chápu, že v rychlejším tempu už by to nebylo takové, ale nic pro mne.
Rapl (2016) (seriál)
Nějak mi nesedl ten color grading. Jinak lehce nadprůměrné.
#annaismissing (2023)
"Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly". Super navázání na předchozí projekt #martyisdead. Vyzdvihnu lokace, color grading a obsazení. Nicméně jsem našel pár míst, která jsem přeskakoval, těch "záběrů pro záběr" mi tam občas přišlo trošku moc. Ale jinak super počin.
Bod obnovy (2023)
Námět filmu skvělý, nicméně výprava a scénář mi občas malinko kazili dojem. Za mne sice 3*, ale i tak si z kina odnáším fajn zážitek.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Za mne film roku!