Recenze (383)
Sebevražedný oddíl (2016)
Tak strašně pokaženej potenciál...
Otcové a dcery (2015)
Muccino to ždíme, to je sice pravda, nicméně nic hroznýho to není, protože ty brutální herecký výkony to dost přebijí a ve výsledku to je docela silnej a dobrej film.
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Nevím, jak to Bay udělal, ale natočil to tak brutálně, že všechen ten patos, vlajky, verše a kdesi cosi jsou úplně fuk.
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Vrchol všednodenní televizní zábavy. Můj favorit je případ s příliš těsnými pánskými slipy.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálových počinů vůbec - tvrdý, drsný, krásně plynulý a dokonale propracovaný. Skvělý protiklad dnešní "svižné" tvorbě. Nikde jinde nejsou ulice, korupce, drogy a všechna tato svinstva tak cítit jako tady. The Wire se mi postupně vryl hluboko do paměti.
Hit & Miss (2012) (seriál)
Určitě hodně originální a netradiční, ale bohužel krátký seriál. Je to škoda, jelikož Hit and Miss by určitě ještě měl potenciál něco nabídnout. Drsný britský venkov, sprostý slova, skvělá hudba a excelentní Chloe fungují moc dobře.
Drive (2007) (seriál)
V prvé řadě, když už nic, tak aspoň nějaký závěrečný díl se dodělat mohl... I tak je to celkem zábavná podívaná s poměrně neotřelým námětem, který je ovšem na nějaký vícesériový seriál málo. To především kvůli těžce děravému a nelogickému scénáři a také špatným postavám, v čele s hlavním tupanem. Ani jedna mě vyloženě nezaujala.
Need for Speed (2014)
Jestli nějak zpracovat Need for Speed - tak asi takhle... Vždy to byla těžce arkádní závodní hra s policajtama, nějakým stupidním "příběhem" na pozadí (aby se neřeklo) a nějakou tou buchtou, co nesmí chybět. Ale přitom je ta kravina natočená tak dobře, že si to člověk i užije. Takže nic neřešit, pustit si naplno zvuk a trochu se pobavit u té dobře natočené hovadiny.
Inni (2011)
Inni už jako film narozdíl od Heimy nefunguje. Ani jsem to nebyl schopný zvládnout najednou. Prostě už je to jen jeden velký magický videoklip, navíc s těma abstraktnějšíma skladbama, což pro mě byl někdy problém.
Kung prásk: Smrtonosná smrt (2002)
Chvilkama se člověk zasměje, ale ve jinak je ta hloupost jako film neudržitelná.