Poslední recenze (159)
Dračí oči (2012)
Hrozná slátanina. Vizuálně to není úplně špatné a bojové scény jsou docela slušné. Zbytek nestojí za nic. Hudba o ničem, herecké výkony nula a ten příběh! Několikrát jsem se ve filmu vracel, jestli mi něco neuniklo. Vůbec to nedávalo smysl.
Krtek a Panda (2016) (seriál)
Zcela průměrný dětský animák. Samozřejmě je děj debilní (proto nedávám více, než 2*), ale bráno v kontextu ostatních dětských animáků, které jsou skoro všechny debilní, je zcela průměrný. Tohle je spíš Krteček pro čínského diváka, než našince. Navíc to moje dvouletá dcera naprosto miluje, takže to tak špatné nebude :)
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Škoda vložky se znamením zvěrokruhu. Hlavní postavy se sice tváří, že Vagnerovou poslouchají, ale to její pindání je zajímá asi stejně jako diváka. Na směr vyšetřování nemá nejmenší vliv a vyloženě otravuje. Postava Krajča (a jeho konfliktního manželství) je podobně připitomělá. Kriminální složka průměrná, ale ucházející.