Recenze (576)
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
LCD, srpen 2019.
Výchozí bod (2014)
LCD, srpen 2019.
Yesterday (2019)
Zklamání. Nejhorší film od Dannyho Boylea, co jsem zatím viděl. Nápad zajímavý, ale provedení odfláknuté. Art Trenčín, srpen 2019.
Bez věcí nad věcí (2018)
Art Trenčín, srpen 2019.
Dunkerk (2017)
LCD, leden 2018.
U mě dobrý (2008)
Videl jsem jen druhou polovinu, a ta prijemne prekvapila. Takoveho na-nic-si-nehrajiciho Hrebejka jsem jeste nevidel.
Deadpool (2016)
LCD, červenec 2017
Jejich nejlepší hodina a půl (2016)
Čekal jsem mnohem víc. První asi čtvrtina filmu je příliš roztěkaná, jakoby si dramaturg vzal volno. Pak se to naštěstí zlepší. Bill Nighy dobrý, ale ne skvělý. Herecké obsazení zklamalo.
Místo u moře (2016)
Skvely Affleck! Michelle Williams me snad poprve lehce zklamala, scena u kocaru mi prisla z jeji strany neverohodna. Zaujal prostrih casovych linek, hlavne u pravnika.
Loupež ve velkém stylu (2017)
Špalíček, květen 2017.