Oblíbené seriály (10)
Ztraceni (2004)
Tak tenhle seriál mě fakt zasáhl. Bylo v něm všechno- napětí, překvapení, adrenalin, emoce, dějové zvraty /pravda ke konci už trošku moc zamotané/, těšila jsem se na každý další díl a po skončení seriálu mi všichni tak nějak chyběli...jo a Sawyer je fakt kráásnej chlap:-)
Chalupáři (1975)
Moje absolutní jednička mezi českými seriály- ten fakt můžu každé léto. Naprosto přesný Sovák v roli nerudného cholerika, ale i všichni ostatní jsou tady vynikající. "Tu čepici nosím, páč mi stydne hlava; Nechte si to, vy svazáku a držte si toho ohaře, ať vám s ním neuletí kos"...:-)
Taková normální rodinka (1971)
M*A*S*H (1972)
Okresní přebor (2010)
Kamarádi (1969)
Markovi už Válečka prostě nikdo neodpáře:-)) Ale nemá se za co stydět, byl úúúžasnýý.
Bylo nás pět (1994)
Vyprávěj (2009)
MOST! (2019)
pecka!!...v české televizi naprosté a osvěžující zjevení