Poslední recenze (9)
Rocco (2016)
Kdo by co čekal od dokumentu o pornohercovi... No rozhodně asi ne tak silný příběh, který je úžasně koncepčně rozdělen, dobře natočen (byť tam jsou místy příliš dlouhé nebo úplně zbytečné scény) a neustálé napětí, které od dokumentu (a obzvláště od autobiografie) čekám. Určitě jsou na světě dokumenty napínavější, dramatičtější nebo neuvěřitelnější, ale tenhle má svoje místo a kategorii, které vládne.
Slepá (2014)
Není to drama, které by (alespoň dle mého názoru založeném na vlastních pocitech během a po filmu) většina lidí dokázala pochopit. Ale pokud se zajímáte tím, co za realitu vlastně nevidomí "vidí" a jak jí zpracovávají, doporučuji. Jen se na to (pokud jste silně citově založená osoba jako já) nedívejte před spaním, necítím, že po tomto jen tak usnu :)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Série Expendables má svoje určité kouzlo. Áčkoví herci proslavení desítkami akčních filmů, fakt, že ač přes jejich věk pořád nepatří do starého železa, při každé situaci zachovají chladnou hlavu a dokáží vtipkovat, i přesto, že se na ně zrovna řítí silnější protivník. To je to, co mě na této sérii vždy bavilo. Trojka bohužel tomuto kouzlu trochu ubrala. Postavy vykonávají svojí práci mnohem víc v tom "profesionálním" stylu než předtím - žádné velké vtípky, žádné proslovy, málo nějakých speciálních věcí, které by odlehčili situaci. To mi tam prostě chybí. Abych ale jen nečernil, Scénář má dobrou pointu a Stallone si na něm pořádně vyhrál. Zapojení i jiných lidí, ať už těch mladších nebo Harrisona Forda sérii oživilo, ačkoliv si pořád myslím, že dvojka byla lepší. Zkrátka: Ti, co jsou fanoušky Postradatelných tím, že přijdou do kin nic neztratí. Budou možná trošku zklamaní jako já, ale při titulkách si uvědomí, že to žádná velká katastrofa nebyla. Filmu bych dal něco mezi 3 - 3,5 hvězdy, ale dostává ode mě ještě půl bod navíc za to, jak nenápadně propaguje ČR tím, že v baru všichni herci pijí pivo mého města - Budějovický Budvar :)