Recenze (30)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Tohle je krutá realita Star Wars. Realita, která se odehrává kdysi dávno v předaleké galaxii samozřejmě.. A realitou je, že ne všechno dokáže pár maníků se světelným mečem a vytříbeným smyslem pro humor. Kdepak. Válka je o sebeobětování, kdy hrdinové umírají v naději, že ostatní budou žít. Žádnej hepyend, žádnej ferytejl..
Na hraně zítřka (2014)
Film to bezesporu není špatný, ale jeho hodnocení jsou trošku přestřelená. Časová smyčka není žádná novinka a asi každému je od začátku jasné, jak to skončí - překvapení se nekonají. Proto jediné, čím si film může zasloužit tak pozitivní kritiku, je jeho zpracování. Vykreslení úvodní bitvy je perfektní a myslím, že každý se aspoň na chvílí vcítí do toho zelenáče, který byl vypuštěn do naprostého chaosu a vřavy bitevního pole a na(ne)štěstí ani neví, kde má pojistku. Ale to nejlepší je ten zatraceně velký meč - spojení sci-fi arzenálu a brutální síly obrovské čepele v rukou na pohled křehké dívky - a tenhle motiv videohry tomu nikdo neodpáře.
Pokojný bojovník (2006)
"Kde jsi? Tady... Kdy je to? Teď... A kdo jsi? Tahle chvíle..." A kde jste vy?
Nic než pravda (2008)
Celou dobu nejspíš nebudete chápat, proč to prostě neřekne (i když některé argumenty novinářky Armstrongové mají svou váhu), ovšem pokud vydržíte do konce - a je to celkem pravděpodobné, že vydržíte - bude vše nad slunce jasné.
Dexter (2006) (seriál)
Už tomu bude pár hodných chvil, které jsme před obrazovkami strávili s Dexterem a jeho temným pasažérem, a nevím jak vy, ale já s tím tedy nemíním přestat - alespoň ne do té doby, dokud s tím nepřestanou jeho tvůrci.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Jsem rád, že jsem vydržel utíkat až do konce, protože - ačkoli to mělo svoje "ups and downs" - to stálo za to.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Jestli jsem si něčím jistý, tak je to tím, že Sithové se umí mstít ve velkém stylu a George Lucase prostě doprovází síla.. stále.
Minority Report (2002)
Mnozí zde ofrňují nad MR nos a dost možná to je tím, že jejich komentáře jsou z let 2002 - 2005, nicméně já jakožto opožděný divák musím při srovnání se současnou tvorbou Hollywoodu tento film vynášet do nebes. ### A když nad tím tak přemýšlím, nemáte taky ten pocit, že tím všudypřítomným technologickým pokrokem lidstva jen zakrýváme obrovský úpadek jeho inteligence?
8 MM (1999)
Jeden z těch filmů, které nám znechutí večer (ale jedná se o kvalitně provedené znechucení, takže je to vlastně poklona). Naštěstí ale po psychickém mučení přijde cca poslední třetina filmu a všechno se nám to tak pěkně spravedlivo-krvavě vybarví, nicméně ani to nás asi příliš nerozveselí. ### Upozornění pro pány: Hrozí narušení zážitku ze sledování filmů pro dospělé, ale to nemám z vlastní zkušenosti :D
Kráska a Ošklivka (2008)
Neviděl jsem to až do konce, ale je mi prakticky jasné, co se tam stalo. Možná škoda, že jsme tu televizi nezapnuli o něco později, mohlo to být 2/5 (možná).