Poslední recenze (432)
Tancuj Matyldo (2023)
Svým způsobem velice zajímavý film. Já bych se nikdy nestarala, netajím se tím. A o to více je obdivuji ...
Collateral (2004)
Že budu plakat pro Toma, to bych nečekala...
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
To si děláte pr*el, že jo ...
Poslední deníček (2)
Jak jsem změnila názor ...
Musím říct, že od mého prvního (a zatím jediného) příspěvku tady do deníčku uběhla již hodně dlouhá doba a mé názory se tak trošku změnily. Například, už nenadávám, když seženu film jen v originále - oh my god, fuck dabing ... Tedy ne, že bych ho rovnou odsuzovala, ale v angličtině je vše vyjádřeno tak nějak ... lépe. No, asi to bude také tím, že má znalost jazyka se zlepšila, a tak si to můžu dovolit :))
Také jsem už přestala nadávat na vyvražďovačky, jako Texaský masakr apod. ... Sice si stále stojím za tím, že jsou to horory spíše na odpočinek a stále dávám přednost těm k přemýšlení, ale i na tyhle se ráda podívám. :) jen už je to jako hledat jehlu v kupce sena ...
No, tak jdeme hledat! :)