Recenze (774)
Kung-fu mela (2004)
Ujetá komedie,která je z části i docela krvavá a drsná. Nicméně je ve své podstatě originální.
Exhuma (2024)
Je to prostě korejský. Ta cizí mentalita se nezapře.
Cai shen ke zhan (2011)
Uf tak tohle bylo ze slabšího soudku. Ale holky pěkný,to se musí nechat.
Ukradená nevěsta (1966)
No čekal jsem od filmu víc. Nicméně hlavní hrdinka byla fakt krásná.
Slepá bába (2005)
Párkrát jsem se i zasmál. Je to taková drsná černá komedie.
Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023)
Za to míchání angličtiny s češtinou( to je feeling) ,bych někoho nakopal do prdele.
Náklad 200 (2007)
Tak toto byl milý a veselý film. Ženich prijechal".
Džundži Itó: Japonské děsy (2023) (seriál)
Je to hrozně ulítlý. Prostě Japonci. Ale dalo se na to koukat.
Sama dura! (2020) (seriál)
Příběh o dvou sestrách, z nihž jedna z nich je slepá. Každý díl je trochu o nečem jiném. Seriál je možné vidět zdarma na youtube.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Nejchytřejší všdci jsou především ženy a muži různorodých ras. No jo,jedná se zkrátka o scifíčko.