Poslední recenze (2)
Muži v černém 3 (2012)
Boris Bestie & „jeho autonomní součástky“ je pro mě tím nejlepším záporákem MiB. Tím bohužel končí výčet toho nejlepšího v serii. „Trojce“ snižuje hodnocení slabší příběh, jeho nesrovnalosti, klišé a pocit, že už jsem se nečemu podobnému smál v minulých dílech. Stále však jako celek zábavné a nenudící, takže úplně s přehledem 3* s pozitivním výhledem pro druhé zkouknutí.
Skyfall (2012)
Dobře napsané, skvěle zahrané a úžasná režie S. Mendese. Pro mě jeden z nejlepších filmů roku 2012. Proč tedy 4*? Protože to měl být další Bond. James Bond. A toho já mám radši postaru. Gadgety, bondgirls, suchý humor a taková zvláštní atmosféra, která je přítomná u většiny starších bondovek mi tady prostě chyběla.Obrodu serie, kterou Casino začalo Skyfall dokončil a všechno co sem měl rád vytěsnil do pozadí a výsledek už pro mě není… bondovka. O to víc zamrzí narážky na katapult v Aston Martinu a nový „Q“ s novinkou.