Recenze (89)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
První série byla úžasná a druhá je taky. Trošku mě děsí, jak byrokracie a všechny postupy mohou doslova zbrzdit celé vyšetřování. Nicméně i tato série dává velmi realisticky nahlédnout pod pokličku hledání masového vraha. Přála bych si další série...
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 1 (2017) (série)
Seriál velmi dobře reflektuje doby minulé a progres, který se odehrál v hledání vrahů. Líbí se mi, že je to celé postavené na širších souvislostech. Líbí se mi i zpracování, kostýmy, hudba a zvláště herecké obsazení seriálu. Prostě pecka!
Trhlina (2019)
Pouštěla jsem si při práci audioknihu, která je výborná. Proto jsem si řekla, že tak zajímavý příběh musí být dobrý i ve filmovém podání. OMG - proč to tak není?! Mohl to být senzační biják. Kdyby dali víc prostoru v úvodní části záznamům z psychiatrické léčebny (terapie Waltera Fishera) a drželi se víc předlohy zejména v závěru knihy, mohlo to být vážně dobré. Ale ne... Tak nic. Místo filmu doporučuji 4 hodinovou audioknihu, ta se vážně povedla!
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
No... kde začít. Je jasné, že se od filmu nedá očekávat lautr nic duchaplného, ale jako celek je to celkem fajn oddechovka. Je milé, jak se holky nakonec semknou a vše se vyřeší. Je tam opravdu mnoho scén, které jsou přitažené za vlasy, ale v rámci žánru je to OK. Takže suma sumárum... bylo to zábavné, ale odvařená jsem z toho nebyla. Jako gaučovej filmík je to ale príma. Happy end.
Jumanji: Další level (2019)
Další díl se nese ve stejném duchu, jako "Vítejte v džungli!". Povedená oddechovka i pro děti. Příjemná změna od animáků. Myslím, že můžu doporučit :)
Grandhotel Budapešť (2014)
Grandhotel Budapešť je brilantní příběh plný zvratů. Všudypřítomný humor vnáší do dějové linky odlehčení a upřímné úsměvy. Herecky velmi dobře obsazený film, který se jednoduše valí celých těch 100 minut ve svižném tempu a nádech romantiky dob minulých pouze přináší na atraktivnosti. Zbožňuji filmy s nádechem bizardnosti a tento se k nim s velkou pompou zařadil. Pokud hledáte film na nedělní pohodový podvečer, tak jedině tenhle!!
The Runaways (2010)
Velice podařený biák z hudebního světa. Zrod nové éry showbyznisu... Buchty, co hrajou tvrdší hudbu. Supr obsazení, supr hudba, supr kostýmy - supr všechno! Mě se to líbilo opravdu MOC! Jelikož se mi tahle muzika líbí, o to víc mě to oslovilo. Doporučuju všem, co mají rádi rock´n´roll :) nebo biografie z showbyznisu.
Grinch (2018)
Grinche zbožňuju. Je úžasný a už se těším, až si ho na Vánoce pustím.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
PECKA! Ta atmosféra! Ten příběh! Ti hlavní hrdinové! Všechno naprosto dokonalý. Víc psát nebudu. To se musí vidět!!
Temný případ - Série 3 (2019) (série)
Líbí se mi linie příběhu. Prolínání rovin minulosti se současností. Osudy lidí. Každý díl plynul jako voda a pokaždé jsem se těšila na další. Možná už jsem "zmlsaná" světem, který nabízí všechno a proto nedávám plný počet... Možná jsem to chtěla víc úchylný, perverzní nebo co já vím... Příběh prostě super, ale čekala jsem jednoduše víc "temna". Nicméně herecké obsazení, prostředí, kostýmy... vše parádní a hodně se mi líbilo zpracování bludů starého Hayse. Rozhodně to stojí za shlédnutí!