Poslední recenze (1 594)
Hrozba smrti (2024)
Takové normální bezvýznamné béčko by to bylo, jenomže... Gyllenhaal ví přesně v čem hraje a podle toho se taky (ne)snaží a McGregor netuším, o co se snaží, ale vychází z toho pouze umírněnější verze sebe sama, což je prostě pekelný zážitek. Bez něj by to možná bylo na 3*.
Za borovicovým hájem (2012)
Čekal jsem film o kaskadérovi - lupičovi a ten jsem taky dostal, jenomže za ním je nalepená ještě hodina a půl totální nudy.
Twisted Metal (2023) (seriál)
Největší problém mám s tím, že co postava, to nesympatická piča, snad jen ten Sweet Tooth ušel. A Neve Campbell, ale ta je jen ve 2 dílech. No a potom taky není mi 12... Takže spíš tak 2,5*.