Oblíbené filmy (8)
Skála (1996)
Snad nejlepší Bayův film, tohle se mu opravdu povedlo, výborná akce, skvělá hudba jak je u Zimmera zvykem, no prostě 5*****
Smrtonosná past (1988)
Snad nejlepší akční film všech dob, Willis hláškuje, střílí, a nadává tak tohle je nářez a záporák je taktéž super, takže za 5*****
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nejlepší Terminátor, nikdo už ho nenatočí lépe a už ani nezahraje lépe, Arnold se prostě k roli stroje snad narodil.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Opravdu skvělý vězeňský film, Darabont holt takové filmy umí. Nemůžu jinak dávám za pět *****
Transformers (2007)
Super, super a ještě jednou super, takováhle bomba tu už dlouho nebyla, excelentní efekty, super hudba, no prostě Bay se vším všudy
Den nezávislosti (1996)
Blockbuster jak má být, v roce 1996 patřily efekty ke špičce a i dnes mají pořád co nabídnout. Nejlepší Emmerichův film
Tenkrát na Západě (1968)
Spolu s Hodným, zlým a ošklivým nejlepší western, lepší už prostě nikdo nenatočí. Na vrchol ho dostává hlavně hudba, která je opravdu nádherná a bez ní by byl film opravdu o hodně chudší. Kdyby šlo hodnotím 6 i 7 hvězdičkami!
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Další skvělý western, opět ho natočil ital a opět má fantastickou hudbu. Postavy jsou skvěle zahrané, záporák jak má být. No prostě raději se na to podívejte.