Recenze (131)
K zemi hleď! (2021)
S ironií a vtipem podaná tragédie (nejen) dnešní společnosti.. konec filmu byl v kontrastu k první polovině ryze lidský a vizuálně estetický
Na nože: Glass Onion (2022)
Zápletka jako od Agathy Christie, i přes značnou délku mě film bavil celou dobu. Herecky se mi nejvíc líbili Daniel Craig, Janelle Monáe a spíš ke konci Edward Norton. Vizuálně hezké, především scéna s tříštěním skleněných sošek byla zajímavá.
Čtverec (2017)
Podle popisu a délky stopáže jsem čekala pseudoumělecký film, na který se vydržím dívat 10 minut, ale od samého začátku byl fascinující.. Jedna zajímavá situace střídala druhou. Další nezapomenutelný film Rubena Östlunda
Top Gun: Maverick (2022)
Neskutečně nádherně natočené, skvělé dialogy, zvukový design, ve vhodných chvílích podtrženo ale ne zastíněno vkusnou hudbou, nostalgický nádech se střídal s návaly adrenalinu.. takový pocit z filmu, který by mě naprosto pohltil jsem dlouho nezažila, možná naposledy u Temného rytíře nebo Titanicu. Jediné co mě mrzí je, že jsem to neviděla v kině.
Mělas to vědět - The Undoing (2020) (epizoda)
Podle prvního dílu by to mohla být ideální podívaná pro podzimní večery.. mrazivý New York s mysteriózní atmosférou, hezké i zajímavé efekty záběrů. Spolu s podivnými situacemi to vtáhne do tady a teď, dění je jakoby pozorováno z velké blízky, takže chybí nadhled. Nicole je tu opět skvělá.
Vražda na jachtě (2019)
Nenáročná, možná až primitivní detektivní parodie, pozornost drželo místy opulentní prostředí a akční scény.. závěrečná honička v autech byla docela zábavná. Z postav mě bavil Mahárádža a francouzský detektiv
Volejte Saulovi - Všechno je to pryč, Saule (2022) (epizoda)
Velmi silný, katarzní a dojemný poslední díl této skvělé show.
Café society (2016)
První film od Woodyho, který mě úplně neočaroval, přestože tyto herce mám ráda, příběh neměl nějakou výraznou ústřední pointu, po shlédnutí je snadné tento film hned zapomenout.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
První část, která se odehrává v 19. stolení je vysoce zábavná, častokrát jsem se zasmála slovním přestřelkám mezi Sherlockem.. a kýmkoliv jiným. Jakmile se příběh začne prolínat se současností, je to minimálně rušivé a ztrácí to trochu tempo, konec s Moriartym to úplně zamotal.
Mezi námi muži (1997)
Docela zajímavá psychologická studie o znuděném muži s antisociálními tendencemi, který se neustále všech kolem ptá, jaký je to pocit poté, co jim pomyslně vrazil kudlu do zad