Oblíbené filmy (10)
Kult hákového kříže (1998)
"Viděl jsem ty naše hochy jak jdou kupředu, my koupali se v krvi negrů a všech zprzněnců, do jednoho zlikvidujem žida po židu a bílí půjdou dál!" ~ MUST SEE!
Zkažená mládež (2007)
Zážitok, ktorý sa mi dostal pod kožu. Videné viackrát, stále intenzívny zážitok.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Život je krásný (1946)
Oddělen (2011)
Submarino (2010)
Perfect Blue (1997)
Dračí dvojčata (1992)
Koe no katači (2016)
Ukážkové majstrovské dielo označujúce ľudské hodnoty, rozmanitosť ľudských charakterov, ľudské činy poukazujúc na to, ako ľahko môže niečo úplne ovplyvniť človeka a či v duši človeka môže prejsť nejaká hlbšia zmena. Nesmiem zabudnúť na geniálne prezentované postavy či emócie, perfektívne a ťažko exspirované momenty. Krásy tohto diela som si začal všímať až po následujúcich projekciách, prežíval som to stále viac a hluchých miest tu je naozaj len minimum.