Poslední recenze (6)
Nene (2022)
Na konci filmu jsem mohl říct jen jedno NENE !
Stín v oblacích (2020)
Jak už bylo řečeno po hodně bídné WW84! tohle je taky mega úlet ale bavilo mě to 100x víc než ta Galdotka ! škoda že to není v Cloverfield universum ten gremlin byl dobrej parchant ! :D
Vetřelec (1979)
Bylo mi 6 let a počůral sem se u toho !!!!
Poslední deníček (5)
moje karta života
já