Poslední recenze (130)
Chudáčci (2023)
Co k tomu tak nějak dodat? Je to fucking weird movie. Doslova.
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizoda)
Brooker dal očividně děckám doma za úkol napsat scénář a ještě je k tomu zhulil. Už druhá (a nejspíš i třetí) přiblblá epizoda téhle série, která absolutně nemá hlavu ani patu, zvraty jsou tam cca tak logické a nečekané, jako když 13ti letá holka píše fanfic na Twilight a celkově to nemá nic společného ani s BM. Jako povídky do seroše typu "Černá sanitka" asi super. Ale tohle? WTF.
Hra o jablko (1976)
Úplně zbytečný nevkusný a úchylný film, který je především totálně nudný. Naprosto mě asi minula veškerá snaha o nějaké "sdělení", pokud v tom chaosu vůbec bylo. Ale dávám alespoň hvězdičku za zdejší mužské fňukání o feminismu. Jen plačte, chudinky.