Oblíbené filmy (10)
Záskok (1997)
Růžový panter znovu zasahuje (1976)
Špion, který mě miloval (1977)
Nejlepší film s Moorem a nejlepší bondovka vůbec. Richard Kiel byl geniální.
Lotrando a Zubejda (1996)
Film mého dětství, který navíc rád kdykoliv znovu zkouknu i v současnosti. Výborná hudební čísla, vynikající Svěrákův scénář a i povedené herecké výkony. Za mě nejlepší česká pohádka vůbec a bezpochyby jeden z TOP 10 mých filmů. "Hlavně, chlapče, nepracuj!"
Bláznivá střela (1988)
Myslel jsem, že inspektor Clouseau nemá konkurenci. Má a velkou v podobě geniálního Franka Drebbina. Oba géniové jsou také výborně nadabovaný (Fišer, Brabec) a i ostatní postavy v jejich filmech jsou vynikající.
Smrtonosná past 2 (1990)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Vesničko má středisková (1985)
Pán much (1990)
Můj oblíbený film, díky němuž jsem objevil jednu ze svých nejoblíbenějších knížek. Sice se od své předlohy lehce liší, ty změny však nejsou velké a navíc příběh rozhodně nekazí. Navíc filmu pomáhá stopáž, která není přepálená a dodává filmu spád. Tvůrcům se povedlo vytvořit dobré napínavé pasáže, také díky dobrému výběru hudby a dobrým hereckým výkonům.