Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
Kodaňský kovboj (2022)
Ripley (2024)
Bílý lotos (2021)
Stranger Things (2016)
Příběh služebnice (2017)
Třetí den (2020)
Columbo (1971)
Ostré předměty (2018)
Po stylistické stránce perfektní zážitek. Návaznost střihu mezi záběry, které k sobě logicky nepatří, jemné detaily, kterých si divák ani nemusí všimnout, výborná práce s flashbacky... Asi tak do šesté epizody. Pak je s tím prakticky (až na pár výjimek) konec. Proč nevím, ale je to škoda. Od té chvíle už jde jen o to uhádnout, zda je to matka druhé epizody, sestra, jiná ženská nebo všechny dohromady (protože "určitě to musel být chlap, vytrhnout zuby praseti je hrozně těžký, zkoušel jsem to"). A kdyby to náhodou nebylo někomu jasné, dáme tam ještě pár záběrů po titulkách. Nicméně těch prvních pět nebo šest epizod mě udrželo a tak nemám důvod dát míň než 4/5.