Poslední recenze (8)
Není čas zemřít (2021)
To je tak neskutečně skvěle natočená Inga Lindström, že jsem se bavila v začátku (uprostřed ne) a na konci.
Malý princ (2015)
Jak by to vypadalo, kdyby svět neznal Malého prince a Exupery by zůstal naživu? Poselství Malého prince se k nám dostává v podobě holčičky, zcela ovlivněné nátlakem své matky. Skvělý nápad tvůrců používat dva druhy animace dle časové souslednosti. Možná bych jen podotkla, že některé myšlenky díla jsou na diváka spíše vyhrknuté, než aby vyplynuly sami z děje, ale proto zavřeme oči, neboť správně vidíme pouze srdcem.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Pokus o Tarantina? Zvláště v prvních dvou povídkách byl jeho motiv dost zjevný. Jako milovnice westernů jsem čekala divokou jízdu západem a kolty proklatě nízko, ale přišlo rychlé vystřízlivění. Žádná invence, příběhy plytké bez hlubší myšlenky. Taktéž se musím ptát: Kam se poděl vtip? Nejspíš byl vystřílen společně se střelným prachem. Za mě je to spíš 2,5 hvězdičky a to za krásnou přírodu a herecké výkony, které aspoň trochu vyvažují fádní zápletku.