Poslední recenze (180)
Na nože: Glass Onion (2022)
Každý nový Johnsonův celovečerák je zároveň reakcí na ten jeho poslední, a zároveň krásná žánrová jednohubka sama o sobě. Očekávaní jsou podvrácena vůči žánru (literárnímu i filmovému - jak v Brick, The Last Jedi…) i vůči Knives Out (zásadní twisty/ výměny informací se konají zhruba obráceně). Craig má víc co hrát, sociální podtóny jsou možná víc očividné než v KO, ale i to (stejně jako každý jiný střípek informací) jen napomáhá finálnímu rozuzlení( jak v každé správné detektivce). Příjemně staromilské a zároveň svěží, tisíckrát zábavnější než Smrti na Nilu/ve vlaku…. Jen škoda toho kina…
Pinocchio Guillerma del Tora (2022)
Kéž by bylo viděno v kině…
Víly z Inisherinu (2022)
Father Ted meets Blue Velvet. Anti-blockbuster, který sám komentuje fakt, že k naplnění stačí méně než výbuchy a marvelovky. Pomalá meditace o všem strachu, hrozbě a hanbě, které si s sebou neseme, stejně jako esej o minulém století jako celku (válka, násilí, duševní zdraví, předsudky).
Poslední deníček (14)
moving
Csfd is weird and boring and racist and transphobic these days. Moving here: