Poslední recenze (11)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Pěkná akce, vizuálně jsem asi trochu rozmazlený a nepřišlo mi to zas tak pěkné (moc barviček). Tematika wastelandu se mi líbila už u předchozího dílu, takže ta je opravdu božská, krutá a drsná. Příběh mi nijak nepřekážel, byl v pohodě. Co ještě musím pochválit je zvuk a to především motorů, ohňů a podobně. Nepříjemné byly divně zrychlené a zpomalující scény, ty mě doslova sraly (například nesmyslně zrychlující motorky a auta). Z herecké stránky Anya mě zas tak neoslovila, ale ani nepřekážela. Zato Chris byl podle mě naprosto úžasný a bavil mě jako už dlouho nikdo. Připomínal mi Honzu Hloubku z Pirátů. Celkově je to akční blbost, která mě bavila po celou dobu stopáže a docela jsem si to užil. 80%
Království Planeta opic (2024)
Hezký opičky, suprová výprava, sympatický postavy, fajnová postapo atmosféra s basic příběhem. Pěkná vizuální podívaná s trochou akce. Opičky spolu silné! 77%
Problém tří těles (2024) (seriál)
Jsem brouk a vždy broke budu
Poslední deníček (5)
Kino 2024
Ferrari - 5.1 flora, příjemné odpálení roku
Bastard - 18.1 flora, velice based
Jeden život - 11.2 flora, ticho po filmu jak na pohřbu
Duna: Část druhá - 27.2 flora, novinářská předpremiera díky kopkům
- 28.2 IMAX, 2 radegasty a dunicka (lepší to být asi nemůže)
Občanská válka - 29.4 flora, yemen
Kaskadér - 2.5 IMAX, skoro solo, pivíčko, zábava a já ve filmu ideal
Království planeta opic - 12.5 flora, HUHU opičky
Furiosa: Sága Šíleného Maxe - 23.5 IMAX, předpremiéra