Recenze (303)
FC Roma (2016)
Jeden z mala ceskych dokumentu, u ktereho jsem nemel dojem, ze mi autor/ka chce vnutit nejakou predstavu o hlouposti/neschopnosti/spatnosti nejake skupiny lidi ci jednotlivce. Zaroven nehleda a nepidi se po skandalnosti (i pres sve v Cechach "skandalni" tema), neni bulvarni, neni tendencni. Za to ze srdce autormum dekuji. Je to proste jednoducha sonda do zivota nekolika lidi, pekne natocena, zajimava, misty trosku nudna, ale to vubec nevadi. Dik
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Genericnost a prumernost... Z legendy se stava prumernej blockbuster bez spetky toho, co ji delalo vyjmecnou... To, jak dokazal Abrams resuscitovat Star Trek se zde rozhodne nekona...
Leviatan (2014)
Pekny, akorat trosku dokola se opakujici rusky klise...
22 Jump Street (2014)
par dobrejch foru tudle ztratu casu nezachrani
Lásky čas (2013)
prvni pulka jde, druha uz je proste jen kyc. Pribeh o nymandovi, kterej prakticky nic moc neumi az na jednu paranormalni schopnost, kterou ale prakticky podvadi vsechny ostatni a tim vitezi a stava se z noumy naprostym spravnakem. Tendle moralni paradox by mi ani tak nevadil, vadi mi ten kyc toho poselstvi se kterym pred nas autori pristupujou. Navic je to cely takovy afektovany, vsichni sou tak straslive schematicky. Skoda.
Jen 17 (2013)
Za Marinu 5, za film samotnej 3, za francouzsky klise odpad!
Vše je ztraceno (2013)
na 77 let je to furt stramak
Gravitace (2013)
Bez pribehu, nadherna formalni zalezitost, ktera ma stesti ze ma jen 90 minut ale stejne je to dost protoze film tak bez pribehu se moc nevidi... Prvnich 30 minut skvelejch presto... Zachyceni obrovitosti a prazdnoty vesmiru je uzasny... Ale kdybych nemel vesmir tak rad tak dam tak 2... A znova bych na to nesel asi...
Red 2 (2013)
Vtipny nejsou ani malkovichovy cepice... Vsechny postavy sou nesympaticky (snad az na asijskyho zabijaka)... S dvema hvezdama to este dost prehanim...
Intimní osvětlení (1965)
Proc uz netocime takhle nadherne jednoduche filmy?