Recenze (1 939)
Training Day (2001)
U Beautiful Mind jsem napsal, ze Crowe si Oscara zaslouzil, ale po zhlednuti tohoto snimku jsem trochu na pochybach. Film sice jen prumer, ale Washington opravdu exceluje.
Traffic - Nadvláda gangů (2000)
Uzasne natocena mozaika o marnem boji proti drogove mafii. Skvely byl predevsim tah nezamerit se pouze na klasicky boj policie ci soudcu proti tomuto nesvaru, ale podivat se na problematiku i z druhe strany a ukazat, ze tento problem se muze urcitym zpusobem tykat kazdeho z nas. A samozrejme nelze zapomenout na vskutku vyborne herecke vykony na vsech postech, ale jak jsem jiz napsal nejsilnejsi devizou je bravurni scenar.
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Tento film nastolil opravdovou revoluci v animovanych filmech a hlavne dal podnet pro vznik jeste uzasneji vymakanemu druhemu dilu.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Pro me spolu s prvnim dilem jasne nejlepsi a nejvtipnejsi animovany film od studia Disney. Az Shrek prekonal pro me jeho neotresitelnou pozici nejlepsiho animovaneho filmu vsech dob.
Titanic (1997)
Film ovenceny tolika cenami me bohuzel trosku zklamal. Ale jinak uchvatny milostny pribeh a vyborna rezie Jamese Camerona.
Titan A.E. (2000)
Mirne nadprumerny animovany film, ktery narozdil od svych konkurentu nepostrada propracovanejsi scenar.
Tichý hlas (1998)
Hodne podareny “maly" film, ktery je hereckym koncertem prakticky nezname britske herecky Horrocksove.
Ti druzí (2001)
Pry film ve stylu Sesteho smyslu . Bohuzel me to tak neprislo. Nedoakzal me udrzet v napeti – pomale tempo spise nudi.
Vodní svět (1995)
Film ztrhany kritikami i divackym nezajmem. Musim rici, ze pro me trochu nepochopitelne. Zajimavy scenar a ani Costner neni tak spatny jako obvykle byva.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Bohuzel druhy dil tezi jen z popularity jednicky a co do vtipnosti zustava hodne pozadu.