Recenze (133)
Hell Fest: Park hrůzy (2018)
Od tohoto filmu jsme očekávali vcelku hodně. Už jen popisek z plakátu kin s obrázkem vypadali velmi lákavě a ani trailer nebyl k zahození. Po zhlédnutí filmu to ale až tak růžově nevypadalo. Film zásadně nenaplnil naše očekávání, nevyužil svůj potenciál a celkově mohl být lépe zpracovaný. Kulisy ve filmu nebyly vůbec špatně udělané, ba naopak. Film ale spíše nudí, jelikož hlavní "záporák", který všechny nahání působí spíše jako voyeur a občas si píchne nebo plácne paličkou. Film se táhne a atmosféra naprosto chybí. Zklamání roku?
Zrcadla (2008)
Parádní krvák od mistra řezníka jak bývá přezdíván Alexandre Aja. Tenhle režisér opravdu umí a Zrcadla jsou podle nás jeho nejlepší počin. Atmosféra pracuje jak má a efekty jsou přímo skvělé. Film šlape jak má a jediné, co se malinko nepovedlo byl konec. Pořád ale fajnová podívaná.
Žraločí tornádo 3 (2015) (TV film)
Po zhlédnutí jedničky a dvojky jsme měli od trojky velká očekávání. Společnost Asylum, proslulá svými nízkorozpočtovými braky, v předchozích dvou dílech rozjela vcelku milou sérii, již jsem hltal plnými doušky. Trojka je však pro nás velkým zklamáním. Počínaje třetím dílem zaniká veškerá zápletka, dějová linie se vytrácí a celý film je jen nudné pobíjení žraloků, jež se stává nudným. Konec tomu jen nasadí korunu... Žraloci ve vesmíru? Jak napovídá název - Tohle Žralokonádo? Hell no!