Recenze (513)
Alice in Borderland (2020) (seriál)
První série byla skvělá, ale v té druhé začali natahovat emoce, hry, linky a vše na sílu. Začalo mi být už úplně jedno, jestli se někdo dostane domů a kdo za tím stojí. Škoda.
Jeden den (2024) (seriál)
Nic lepšího jsem za poslednich mnoho let neviděl. Je to nenucené, srdečné a láskyplné. Tenhle serial proste musite zažít.
Vyproštění 2 (2023)
Čistokrevných akčňáků se už moc netočí. Takže očekávání jsem měl velké. Ale nechávat padouchy žít, aby mi mohli později zabít kámoše je diletantství. Stále zlatý Die hard.
Případ mrtvých spolužáků (1976)
Tolik nelogických souvislostí se snad ani nedá vymyslet.
Cesta domů (2021)
Prisernej voice over, na repliky se ceka vic nez v Ulici. 1 hvezda z nostalgie.
Stíny v mlze - Tanečnice (2022) (epizoda)
To je ale tak STRAŠNĚ prkenný!
Lekce rapu (2022) (seriál)
Ja bych se na to strasne rad podival. Ale hlas a gestikulace pana moderatora jsou na urovni praktik americanu z Guantanama. Zkusil jsem to 3x, nikdy jsem nedal vice jak 3 minuty :( Mrknete radeji na Rap story.
Snowboarďáci (2005) (seriál)
Film meho mladi :)
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Pohádka o tom jak je zbytečné vzepřít se osudu a přijímat ho bez výhrad. Napadá mě otázka, proč by se na takové téma měl někdo dívat.
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Totální dno. Rozpočet byl na 3 lokace, hlavně že dítě a trpaslík museli být digitálně. Když to neumím tak to nedělám!