Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Dexter (2006)
Pustina (2016)
Takoví normální Američané (2013)
Hříšnice (2017)
Pokoj č. 10 (2006)
Hned od začátku tohoto příběhu vplouváte do napínavého vyprávění, které je nejlepší nechat plynout a nerozvádět to doplňujícími otázkami na které se stejně nedozvíte odpovědi. Začíná to všechno v tajuplném pokoji, který leží kdesi u dálnice a ze kterého se ztratilo mnoho věcí s magickými schopnostmi. Nad všemi těmi věcmi má největší moc klíč, který se čirou náhodou dostane k detektivovi Millerovi, kterému mu to díky této náhodě doslova změní život z minuty na minutu. V pokoji mu totiž zmizí jeho dcera, kterou miluje nadevše. A proto musí začít riskovat a dokonce i přestoupit zákon na záchranu své dcery. Otázkou je, jestli už není pozdě. Rozuzlení se dozvíte v této tajuplné televizní minisérii, která mě překvapila svou originalitou a neokoukanými herci, kteří podali uspokojivé výkony.
Broadchurch (2013)
Znovuzrozeni (2012)
Červený trpaslík (1988)
Nejlepší britský sitcom, který svou originalitou příběhu a nejpodivnějšemí postavami překonal vše, co kdy bylo natočeno v rámci sci-fi žánru. Proplétame se nekonečným vesmírem a potkáváme celou řadu mimozemských i lidských anomálií. Do toho slyšíme neskutečně mnoho doslova zlidovělých hlášek u kterých se tlemím i když to vidím aspoň po dvacátý. Nezapomenutelný zážitek u kterého si vždy mám chuť dát kuře Vindaloo a přemýšlet, co se to všechno děje nad našimi hlavami v tom černočerném vesmíru.