Recenze (240)
Černá labuť (2010)
Na můj vkus až moc předvídatelné, sice jsem se několikrát zamotal, ale moc brzo bylo více než jasné jaké bude finále... Výkon Natalie Portman byl ale naprosto famózní.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Poslední dobou mi seriály HBO hodně sedí a BoardWalk Empire to jen potvrzuje. Nucky je křivák jak má být, ale člověk mu prostě musí fandit. Strašně se těším jestli AlCapone dostane větší prostor až povyroste.
Robin Hood (2010)
Kdybych nevěděl, že se film jmenuje Robin Hood, tak bych hlavního hrdinu s klasickou legendou těžko spojil, ale vůbec mi to nevadilo a vítám svěží změnu. Výprava je sakra dobrá a já osobně jsem to rejžovi sežral (skoro) i s navijákem. :-)
Za volantem nepřítel (1974)
Takhle to dopadá když se soudruzi zblázní úplně.
Druhý tah pěšcem (1984)
Na tehdejší dobu myslím velmi nadprůměrné. Co se taky dalo natočit v osmdesátých letech o tehdejších tajných službách? Heřmánek mi ale do role špičkového agenta moc nesedl.
Mravenci nesou smrt (1985)
Vinklář jako Stanislaw Borowitz neuspěl a i když mám Československé kriminálky rád a hodně jim odpustím, tak tenhle snímek je hodně špatný.
Dvacátý devátý (1974)
Co je moc je příliš, tohle byl vážení soudruzi tento případ.
Spartakus (2010) (seriál)
Ještě víc "CGI" než 300 což by mi ani tak nevadilo, ale když už tam teče tolik hektolitrů krve mohli by mistři triku třeba ukázat pořádně usekané končetiny a né to v místě useknutí zaplácat zase litrama krve.. :-) Ale právě ty proudy krve, brutality, orgií a drsňácký slovník mě fakt bavili.
Romeo musí zemřít (2000)
Ale jo, hodně dobrý akčňák, akorát jsem podle hereckého obsazení čekal, že DMX dostane více prostoru nakopat padouchům zadky jako v "Od kolébky do hrobu". Jeho role rozhodně není na 4. místo v titulcích, ale spíš na "A další" :-)
Byl jednou jeden polda (1995)
Tenhle první polda byl /a je/ výborná oddechovka. Potměšil naprosto ruluje! :-)