Poslední recenze (49)
Rudá jako rubín (2013)
Povedený začátek, který slouží jako taková startovací dráha pro další díly... I přes to že je to spíš o představování různých postav a fungování věcí. Na první puštění mi to přišlo takové zmatečné, možná za to může má přítelkyně, s kterou jsem se na ni koukal. Na podruhé však vidím kvality které film má, a ano, jsou zde různé příběhové díry, a nějaké chování postav je zvláštní, však přesto je film perfektní volbou pro teenagery, kteří potřebují romantický fantasy snímek, kteří na tyto problémy nekoukají, a proto jsem se rozhodl podívat se něj z jejich očí, a snažit se jim porozumět. Hrdinska je určitě simoatičtejší s lepší jak některe jiné postavy z romantických filmů, a celkově příběh nepatří v tomto žánru mezi ty nejhorší.
Snídaňový klub (1985)
Bezvadný film, který se odehrává téměř na jednom místě, ale i tak mě nadchnul. Vtipný, ale zároveň vážný snímek, u kterého mě mrzí, že jsem se o něm nedozvěděl dříve. Velice simpaticti herci, a dobře napsané postavy, které na konci své cesty dojdou proměnou. Velice mě bavil scénář, který je skvěle napsaný. Osmdesatkova hudba je v něm někdy do uší byjící, ale tak to byla doba.
Fontána pro Zuzanu (1985)
Dle mého skvělý pohodový film, s velmi překrásnou hudbou V. Patejdla, kterou mám strašně moc rád. Někdy je příběh velice hektický, a kamera též. Ze začátku jsem vůbec nevěděl co se děje. Jinak jeden z nejlepších slovenských filmů.