Recenze (98)
Shazam! (2019)
Já bych to popsal jako něco jako "parodii " na superhrdiny . Já si myslím že humor v tomhle filmu je celkem fajn (občas) ale to je asi tak nějak vše dobré či povedené . Příběh mi přijde že je celkem pomalý a podle mě se daly nějaké části filmu nějakým způsobem zkrátit či tam vůbec nemuseli být. A postavy jsou občas také fajn ale spíše celkem taky úplně nic moc. Prostě moc nevím co si mám tak nějak myslet , proto jdu zlatou střední cestou , tedy 3 hvězdy :)
Temný rytíř (2008)
Řeknu to takhle: Je to asi nejlepší film s Batmanem který jsem kdy viděl, avšak na tak velké hodnocení jsem moc nepřistoupil . Ano uznávám je to určitě moc zajímavý a dobrý film (obzvlášť padouch mě bavil) ale já dávám 5 hvězd jenom když si několik dní po zhlédnutí nějakého filmu nebo seriálu říkám něco jako " tak to bylo hustý , chci to vidět znovu "nebo něco podobného. Každopádně mě to i tak určitě moc bavilo ale u mě to jsou jenom ty 4 hvězdy :)
Matrix Revolutions (2003)
Určitě musím říct že je to mnohem lepší než druhý díl ale furt samozřejmě o trochu horší než první díl . Důvod proč si tohle myslím je prostý : Je to podle mě v mnoha ohledech lepší než druhý díl např. Lepší bojové scény , větší napínavost , dojemější než minule a i více nadupaný příběh a postavy,ale samozřejmě je to můj názor :) Avšak teď moc nevím, zda se mám kouknout na poslední díl který má ale také nejhorší hodnocení , no tak uvidím . Každopádně za mě to jsou 4 hvězdy.
V hlavě (2015)
Já se přiznám že když jsem byl malý, tak jsem tento film moc rád neměl. Ale teď když už jsem starší a víc film chápu a přemýšlím nad ním tak už se mi líbí o něco víc . Postavy jsou v celkem v pohodě a přijdou mi docela zajímavé, ale jinak mě toho moc ve filmu nebavilo. Prostě u mě tato Pixarovka úplně nejede ale furt není úplně špatná .Proto jdu zlatou střední cestou , 3 hvězdy
Matrix Reloaded (2003)
Mě příjde že je tento druhý díl Matrixu je o něco horší než jeho předchůdce. Protože mi přijde že se příběh už moc nestará o to aby diváka "uvítali" do světa a příběhu Matrixu , a rovnou navazuje na válku mezi lidmi a roboty .Také mi přišlo že příběh je o něco komplikovanější na pochopení než minule. Avšak přez to všechno je to stále velmi zábavná podívaná . 4 hvězdy.
Matrix (1999)
Dalo by se říci že první díl Matrixu, je v podstatě takový "úvod" do celého vesmíru a příběhu Matrixu. A musím říci že myšlenka filmu je docela tajemná a chvilkami i strašidelná , ale také neuvěřitelně hustá a zajímavá . Postavy mi přišly dosti mysteriózní ale i fajn zároveň. Avšak mě asi že všeho nejvíc bavilo celkové prostředí a příběh filmu . U mě je to 5 hvězd za určitě moc zajímavý film .
Mořeplavci: První cesta kolem světa (2019)
No jako mám z toho takové hodně smíšené pocity. Nápad a příběh filmu není moc špatný , ale přijde mi že obojí jen tak tak drží pohromadě . Postavy jsou občas nesympatické, a u mě mi nebyla teda sympatická teda žádná . Zase ale na druhou stranu, si myslím že prostředí a občasná animace filmu je celkem fajn. A to je všechno co k filmu mám, 2 hvězdy .
Chlupáčci (2021)
Budu souhlasit s ostatními komentáři že film je jednoduše nenáročný ale příběh mi přišel docela komplikovaný a rychlý tak ,že jsem chvilku nedával pozor a nevěděl jsem o co jde. Nápad filmu mi nevadí a chvilkami mě i docela bavil . No a postavy jsou jednoduše celkem v pohodě i když nápad na to že hlavní hrdinové filmu jsou prostě křečci s dírou v břichu , je poněkud zvláštní ....Takže bych to popsal asi nějak takhle : "Vypněte mozek , a koukejte se na film o chodících donatech " 3 hvězdy.
Wonka (2023)
🎶🎵UMPA LUMPA DAPADI DŮ🎵🎶
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Musím přiznat že já prostě moc na seriály nekoukám ale když jsem projížděl na co bych se mohl dívat na Netflixu a uviděl jsem tento seriál , okamžitě mě to zaujalo a do pár dní jsem ho celý viděl . No a musím říci že se prostě povedl . Postavy ,muzika i nápad seriálu jsou super ,ale hlavně prostředí a příběh jsou ze všeho nejlepší ! Bohužel jsem teda neviděl originální animovaný seriál ale určitě se na něj někdy kouknu :) , prozatím je tohle pro mě taková zkrácená verze . Každopádně chci říct že mě prostě seriál bavil a že se moc těším kdy vyjdou další série :)5 Hvězd.