Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když v roce 1989 natočil režisér Hynek Bočan televizní komedii podle scénáře, který napsal ve spolupráci s Miroslavem Skálou, nebylo téma seriálového herce u nás tak aktuální, jako je dnes, v době nekonečných seriálů… S o to větší chutí si divák může v současnosti příběh vychutnat. Komedie vychází z principu „televize v televizi“ a Petr Nárožný v ní ztělesnil hlavní hvězdu populárního seriálu, její osudy v rámci fiktivního děje i v soukromí – vně i uvnitř seriálu. Prolíná se tu natáčení se životním příběhem herce, do něhož zasahují fanoušci a okolí, které mnohdy nedokáže odlišit postavu od jejího představitele. Hrdina se tak dostává do situace, kdy mu role nedobrovolně mění vlastní život… (Česká televize)

(více)

Recenze (73)

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Útěk ze seriálu se mi líbil. Petr Nárožný umí zahrát člověka, který ztrácí sám sebe na úkor postavy, kterou v seriálu hraje. Prostě z herce Hoffmana se stává ing. Sláma i v osobním životě a je načase s tím něco dělat, než se to posejří úplně. Možná místy příliš absurdní, ale vcelku vtipné a i lehce k zamyšlení. Díky dobrým hercům 70% ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Prima parodie na Ulici a podobný šmejdy, kde vo čerstvě vylíhlym beďaru dokážou žvejkat tři díly a s hlavním hrdinou to prožívá celá čtvrť. Spojte si Nárožnýho s Heřmánkem, atraktivní prostředí "moderní výrobny" Československé televize, a trochu vyšinutý námět, který postupem na můj vkus trochu ztrácí šmrnc. Jeden z lepších televizních filmů s celou plejádou známých i málo se objevujících tváří v menších i úplně maličkých roličkách (z té druhé skupiny Zdeněk Dítě, Antonín Molčík, Bohumil Švarc st.). ()

Reklama

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Povedený film o tom, že z nekonečných seriálů mohou snadno zblbnout nejen televizní diváci, ale také herci. Výkon Petra Nárožného je výborný, ale když pominu všechny jeho humorné výstupy, nejvíce na mě stejně zapůsobila vážná chvilka při natáčení scény skoku do Vltavy, kdy režisér Karel Heřmánek herce Hofmana peskoval za to, že není dost smutný a že se netváří jako před sebevraždou... Potěšil i nápaditý konec s Karlem Smyczkem: "Pan Nárožný je prosimvás definitivně hotov... Konečně..." ()

Pitryx odpad!

všechny recenze uživatele

Zpočátku se mi to jevilo jako dobrá komedie, ale pak se to zvrhne v rodinné skorodrámo. Takže mně to přestalo bavit, ale jsem statečný a dokoukal to, možná proto, že mám rád pana Nárožného. Je škoda, že to autoři takto pokazili, hádkami atp. Podruhé ani omylem. 201206088343/8528+++++++++++++++++ Tak jsem to podruhé přece jen zkusil. Protože mýlit se může každý. Bohužel, musím naprosto přesně opakovat svůj starší komentář napsaný před sedmi lety. A ještě mohu přidat, že tohle se mi vůbec nelíbilo. Nevím tedy co na tom bylo komediálního. Panu Nárožnému, mému oblíbenci tahle role vůbec nesedla. Takže hodnocení zůstává i po letech stejné. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Příběh herce Hofmana, který hraje hlavní roli náměstka ing.Slámu v nekonečném televizním seriálu. Postupně však vlivem nejrůznějších okolností přestane odlišovat realitu od scenáristické fikce. Jeho seriálový hrdina už nebude chtít nadále večer co večer lézt do obýváků natěšených diváků prostřednictvím televizní obrazovky. Ze seriálu se chtě nechtě pokusí vyvléct. Originální námět našel velkou oporu ve vynikajícím Petrovi Nárožném. Ten dal do celé televizní komedie potřebnou nadsázku, jak to dovede jen on. Z vedlejších postav drží prapor zábavnosti Karel Heřmánek coby režisér. Děj má občas proměnlivou fazonu a zaujme svojí nadčasovostí. Závěr se pokusil přijít s něčím nečekaným. Zvolená varianta/pointa šla trochu v rozporu s předchozím pojetím. Pro originalitu, zajímavé nahlédnutí pod pokličku natáčení jednoho nekonečného seriálu a neselhávajícího Petra Nárožného se to vyplatí vidět. 70% ()

Galerie (12)

Zajímavosti (2)

  • Vjezd do firmy Chemoprup v úvodu je ve skutečnosti vjezd do areálu České televize z jižní strany. (Haniczka)
  • Ve filmu zazní tři slangové výrazy: „skoprovat“ – jedná se o kopírování natočeného filmového záznamu, „rudl“ – to je pojízdný vozík na břemena, jméno dostal podle výrobce německé firmy Rudly AUER Packaging, a termín „nočka“ – jedná se o filmování v noci. (sator)

Reklama

Reklama