Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Snímek Bez dozoru překypuje elánem, oslnivými tanečními čísly a elektrizující hudbou. Znázorňuje nadčasový souboj mezi nevinným potěšením a přísnou morálkou. Přestěhování z Chicaga na vesnickou periférii, kde je místním knězem zakázáno hrát rockovou muziku a tancovat, znamená pro mladého Rena (Kevin Bacon) doslova šok. Jelikož už ale poznal svět, nehodlá se s bigotností a zapšklostí nového maloměstského domova jen tak smířit. V boji za svobodu vyjádření a vyznání se k němu připojí mnoho nových přátel... (HBO GO)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (64)

zdenny 

všechny recenze uživatele

Mladičký Kevin Bacon se se svými rodiči přistěhuje do městečka, kde radní zakázali hudbu a tanec. On má ale tanec a hudbu rád, a tak svým úsilím a charismatem docílí, aby se ve městě konal školní ples. Příjemný film s hudebními a tanečními vložkami, kterému vévodí rock a pop osmdesátých let s titulní písní od Kenny Logginse v čele. Kdo má rád Kevina Bacona a chce vidět, jak v mládí tančil, je tento film pro něj povinností. Teenagerovští fanoušci Zaca Efrona zase mohou vidět, z koho jejich miláček čerpal. Protože podoba tohoto filmu s tanečními filmy Zaca Efrona je více než nápadná. Jinak tedy velice příjemný film, ve kterém se, podobně jako v "Městečku Pleasantville", řeší mezigenerační spor a otázka svobodné volby. ()

KarelR 

všechny recenze uživatele

Z tanečního a hudebního hlediska teda nic extra, ale Footloose neskutečně táhne John Lithgow jako pastor, co se musí smířit s tím, že nemůže kontrolovat každou vteřinu života celého města a především své dcery. Bez něj by šlo jen o další 80's teenagerskou komedií o dospívání, i když překvapivě drsnou a s jedním sakra odvážným kaskadérským kouskem. Jo a Sarah Jessica Parker byla zamlada docela roztomilá :-) ()

Reklama

harfuska 

všechny recenze uživatele

Bejkn ako fešný nebojácny tanečník? Prečo nie?! Jeho vábivé pohyby lahodili mojim očiam a parádna hudbička, na ktorú sa vlnil, potešila zase moje uši. Párkrát som si u toho aj dupla nožkou a luskla prstami. Na chvílu som si aj predstavila, aké by to bolo, byť v jeho náručí. Len pastorova dcéra nemusela vyzerať ako transvestita. ()

Rakosnicek77 

všechny recenze uživatele

Tak jako zákazazem zpěvu v půlnočním království, se snaží tenhle osmdesátkový brak, prezentovat svůj zákaz tance. Tak jako královský výběrčí daní, působil spíš jako bandita, tak i zde stejně působili zástupci zákona zabavující hlasitě vyhrávající kontraband v podobě popových audiokazet. A to vše ve jménu fanatického pánbíčkáře, kterému zjevně při snaze ochránit své stádečko, přeskočilo. Jednoduchý děj, 3 songy hrající pořád dokola, že bych je zakázal sám a tancující tlupa pubošů, která se v závěrečném finále, proměnila z bandy prkených vidláků v mistry break dance. A ještě jedna věc. Travolta k Pomádě tak něják patří, ale vidět tady Bacona vlnit se jak žížala Jůlie :-) no pro mne už to bylo asi moc. ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Dávám tři hvězdy hlavně z nostalgie k filmům 80. let. Na plátně se toho totiž moc neděje. Kluk z města přijede do silně nábožensky založené vesnice. Má problémy, spíš kvůli ostatním, protože se nechová nijak vyzývavě nebo drsně, snaží se místní radnici přesvědčit, že tanec není hřích a nakonec... ale, nebudu prozrazovat pointu, i když je asi každému jasná. Hodně se tam tančí a konflikty nevygradují do nijak ostrých střetů. Více méně je to idyla, kde je nejzajímavější postava rigidního pastora, protože není napsaná jako nějaký zaslepený náboženský fanatik, ale jako přemýšlivý muž, který má své důvody, proč se snaží mládež držet na uzdě. ()

Galerie (85)

Zajímavosti (25)

  • Režisér chtěl pro Kevina Bacona radikální sestřih. Plánoval mu nechat udělat punkové číro, ale producenti to zatrhli. Ale dovolili najmout extravagantního a jednoho z nejdražších kadeřníků. Před začátekm natáčení došlo na střih a Kevin Bacon musel mít na žádost kadeřníka zavřené oči. V jeden moment se ale Baconovi podařilo otevřít jedno oko a podívat se a byl v šoku z toho, že i sám kadeřník měl oči zavřené a tvořil účes jen pomocí hmatu. (SpaceOdyseus)
  • Dianne Wiest (28.3.1948), která hrála Vi, matku Ariel, byla ve skutečnosti jen o 9 let staší než Lori Singer (6.11.1957). (FilmFan24)

Reklama

Reklama