Reklama

Reklama

Pod kůží

Trailer

Mladý pár se vydává do divočiny, kde chce strávit romantický víkend – výlet se ovšem rychle mění v noční můru, protože jejich auta se zmocní uprchlý trestanec a jeho přítelkyně. Nikdo z nesourodé čtveřice, kterou svedla dohromady náhoda, si ale nedokáže představit strašlivou hrůzu, která na ně čeká u zapadlé a opuštěné benzínové stanice. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (243)

Mordenroth 

všechny recenze uživatele

Predovšetkým oceňujem originálny nápad s atypickým parazitom. Uznávam tiež režisérsku zručnosť a cit pre kvalitnú horrorovú atmosféru (počnúc geniálnym úvodom). V neposlednom rade stojí za pozornosť výborná hudba. Na druhej strane však stojí neprehľadnosť útočných scén. Rýchly strih a kamera prakticky znemožňujú vidieť dolámanú chodiacu mŕtvolu - parazita v plnej kráse dlhšie ako cca jednu sekundu... Napriek tomu som s týmto filmom nadmieru spokojný. ()

akisha 

všechny recenze uživatele

V záplavě skutečných hororů, které je utrpení sledovat (Mlha, Prokletí domu slunečnic, prakticky všechno od Bolla) je SPLINTER rozhodně nadprůměr, i když tak slavné to taky není. Co by se dalo vyzdvyhnout je obsazení, protože všechny postavy hrají přirozeně, takže jim budete fandit, a potom také nápad s hlavním "záporákem", který sice nezapře slabší rozpočet, ale tajemno, strach a napětí utáhne. Škoda jen toho tolik kritizovaného zběsilého střihu, i já se musím přidat se svou troškou do mlýna, protože toho ve vypjatých momentech fakt není moc k vidění, když to vypadá, jako kdyby kameru držel někdo stižený nervovým šokem. Za tu skotačící utrženou ruku ale přidávám *, pro někoho se silnou arachnofobii patřičně hororový zážitek. ()

Reklama

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Béčko jak má být - nekomplikovaný přímočarý děj, skvělá zápletka s bodlinatým parazitickým mutantem neznámého původu kombinovaná s únosem dvou měšťáků dvěma nevypočitatelnými white trash magory, vcelku schopné a uvěřitelné herecké osazenstvo, tedy potenciální minimálně čtyřhvězda, ale... Ale kamera a střih. Musím to snad nějak podrobněji vysvětlovat? Prostě další režisérský nýmand, který z nedostatku ne snad financí jako spíš fantazie a tvůrčí invence vyrábí trikové scény hystericky skákající kamerou a frenetickým střihem. K zblití. ()

st.ranger 

všechny recenze uživatele

Podobných horrorů orientovaných v uzavřeném prostoru jsem již viděl tolik, že tohle mě nijak neoslovilo. Nápad zajímavý, ale zase ten trapný pokus o možné pokračování v závěru. Kamera byla příšerná, v "akčních" sekvencích sice bylo možné poznat co se děje, ale je takový problém něco natočit v klidu a bez parkinsona? ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Mladý zamilovaný páreček („mistři světa“ ve stavění stanů a ON navíc „tak trochu“ filosof přes stromy) si vyráží užít do přírody trochu těch nevinných radovánek (pro ty, co doposud nepronikli do mých „jinotajů“ – zapíchat si) a jelikož nejsou schopni (si) postavit ani stan, nejprve je (zcela po zásluze) na cestě do motelu přepadne uprchlý trestanec se svojí sjetou (pardon, dva dny abstinující) přítelkyní mířící spolu do Mexika, aby se jim posléze (téměř) dostalo i to, kvůli čemu přijeli. (O)píchání. Problémem však je, že nikoliv „společného láskyplného“, nýbrž od ježury (dikobrazu?) z vesmíru resp. následně (na benzínce) od „Adamsovic pana ručičky“, co mj. rád (lidské) teplo. Splinter je další z dlouhé řady fantasmagorií (T. Wilkins musel mít skutečně (během natáčení) permanentně "pod kůží") a já se definitivně ujistil, že na příští dovolenou si přibalím i kameru, samozřejmě bez stabilizátoru. Je to přece tak jednoduché.... Někdy mě skutečně až zaráží, jak malé nároky (v daném žánru) někteří (z vás) mají. Nízkorozpočťáky typu Splinter jsou samozřejmě omezeny rozpočtem a tak musí (pokud chtějí diváka něčím zaujmout popř. strhnout) vsadit na jiné atributy než je vizuální (triková) stránka. Buď na budování postupné (paranoidní) atmosféry a následné její gradaci, či to vzít z opačné stránky, vsadit na odlehčenější (černo)humornou notu popř. to rovnou pojmout jako parodii. Splinter (až na pár=2 světlejších momentů) nic podobného nenabízí a tak (po zásluze) aspiruje na (nicneřešící) titul: naprosto zbytečný snímek. p.s. korunu tomu všemu nasazuje netradiční amputace ruky, v jejímž světle se snímek D. Boyela 127 hours jeví jako „mnoho povyku pro nic“ a skutečný A. Ralston jako velký „bolestín a cimprlik“. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (4)

  • Na Sceramfestu získal snímek šest cen. Toby Wilkins za nejlepší režii, David Michael Maurer za nejlepší střih, Ozzy Alvarez za nejlepší make-up, Elia Cmíral za nejlepší hudbu, Ted Kroeber a Kai Barry za nejlepší kameru a tým specialistů za nejlepší speciální efekty. (Terva)
  • Natáčení probíhalo v Oklahoma City. (Terva)
  • Kabelová společnost HDNet Movies vysílala film dva dny před jeho oficiální premiérou v kinech. (Terva)

Reklama

Reklama