Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (263)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Luc Besson dokázal svým černobílým snímkem, že krása filmu nespočívá v barevnosti, ale v příběhu a naopak krása života spočívá v jeho barevnosti. O pět hvězdiček se Luc Besson musí podělit s kameramanem Thierrym Arbogastem, který dokázal, že Paříž můžeme vidět různě, ale vždy bude nádherná a svůdná. Luc Besson a Thierry Arbogast se musí podělit o pět hvězdiček ještě s Rie Rasmussen. Ta dokázala, ale ne, ona nic nedokázala. To já se jen zamiloval do jednoho filmového anděla stražného a moc si přeji, aby ten můj anděl strážný vypadal, mluvil a choval se tak, jak Rie Rasmussen. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

MFF KV .. Scénář: Luc Besson .. ,,Lidi už nevěří na zázraky!" _ AngelA je překrásná, dokonalá, dech i kulervoucí. Dialogy jsou sice dlouhé, takřka všudypřítomné, ale srší minimálně humorem s nádechem lehké romantiky. Stačí se přenést přes nadpozemskou tématiku a jste v ráji. Navíc režie dobrá, kamera výtečná.. Doporučuji. 85%. ()

Reklama

novoten 

všechny recenze uživatele

Obsahový i obrazový stereotyp. Stokrát viděný námět nepřináší vůbec nic nového a veškerá hypotetická síla dialogů zaniká v jejich nesnesitelné ukřičenosti. Jamel Debbouze byl sice skvělý v Amélii i ve druhém Asterixovi, ale už by nikdy, opravdu nikdy neměl dostávat vážné role, protože je prostě k smíchu. Navíc scénář mu příliš nepomáhá, protože jeho postava se přestane chovat jako odpudivý debil asi až deset minut po "proměně". A nevím, jestli závěr měl být dojemný nebo působivý, ale působil přesně opačně a já marně vzpomínám, kdy naposled jsem se u filmu cítil takhle trapně. Druhá hvězda za příjemný vizuál a Bessonův smysl pro detail. ()

Sobis87 

všechny recenze uživatele

Luc Besson po epické sci-fi pohádce, gangsterské romanci, historickém velkofilmu a spoustě tuctových scénářů tentokrát přičichl k neorealismu a nové vlně 60. let, aby to vše následně samozřejmě zase převrátil naruby a stvořil tak žánrově nespecifický mišmaš v tom nejlepším slova smyslu. Střídání nálad filmu není nijak násilné a Besson z celkem prostého a rovnoměrně plynoucího moralizujícího příběhu za vydatné pomoci kameramana Thierryho Arbogasta vytvořil překrásnou podívanou s nádechem fantastyčna, které někteří nebudou ochotni skousnout. Kamera oslavuje krásu jak modelky Rie Rasmussen a jejich dlouhých nohou, tak celé Paříže, které zajímavě zkomponované černobílé záběry zatraceně sluší. Film je postaven především na dialozích, které jsou dynamické a díky jemnému humoru mnohdy až kouzelné. Besson se tentokrát jako scénárista po dlouhé době zase vytáhl a jako režisér mi opět vytřel zrak. Z toho realismu nakonec moc nezbylo a to se také může stát hlavním kamenem úrazu pro méně vstřícné publikum. Mně to nevadilo. Naopak. Ten film mě dostal. 90% ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

tak koukám, že zase jednou jdu PROTI místnímu hlavnímu proudu:o) Nádherný poetický příběh! Chci věřit, že tam někde nahoře mám také svého anděla strážného a kdyby vypadal, mluvil a jednal tak, jako hlavní představitelka tohoto pozoruhodného snímku Rie Rasmussen, vůbec bych se nezlobil. Tady se skloubilo téměř vše, od povedeného scénáře, dobře napsaných a následně zahraných dialogů, přes brilantní černobílou Arbogastovu kameru ( naprosto dokonalý vizuál, Paříž dostává zcelá nový rozměr ), vynikající herecké výkony obou hlavních představitelů a to jak Jamela Debbouzeho jako Andrého tak především Rie Rasmussen jako jeho strážného anděla, to vše pod taktovkou Luca Bessona, který po 7- leté odmlce dokazuje, že stále umí napsat a natočit SILNÝ PŘÍBĚH. Téměř bych řekl, že tento snímek točil Luc ( především ) pro sebe. Někdo píše SRAČKA. Napadá mě hodně pojmenování, ale všechny jsou na hony vzdáleny tomuto přívlastku a jsou přesným opakem tohoto výrazu. Tento snímek si vás buď plně získá nebo ponechá zcela chladnými.Důkazem budiž zdejší hodnocení. Já se zařazuji do první ( menšinové ) skupiny, s tím, že na plné hodnocení to pro tentokráte ještě není. Uvidíme napodruhé.... 4+1/2)* p.s. a že je konec přeslazený....nemám rád happyendy ( to je ještě hodně slabý výraz ) ,ale v tomto případě si nedovedu jednoduše představit lepší konec. Ty slzy Rie v závěru jsem ji naprosto VĚŘIL! ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)
  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)

Reklama

Reklama