Reklama

Reklama

True

  • Německo True
Krátkometrážní / Romantický
Německo / Francie, 2004, 10 min

Epizoda z filmu Paris je t'aime o vztahu dívky a slepého kluka. (Elrond88)

Recenze (121)

Mahalik 

všechny recenze uživatele

O.K. přiznávám se, že patřím mezi ty lidi, kteří při pohledu na Natalii Portman utírají podlahu od slin a každou scénu kde se zjeví přetáčí dokola a dokola... True ale není jen její herecký koncert, velký přínos na celém "filmu" má Melchior Beslon v roli Thomase. Ten mužík je skvělej. Pak ještě nepodstatnej člověk Tom Tykwer ( sranda samozřejmě), ten je taky božskej. Ne nejlepší kousek v Paris, je t´aime , ale na stupni vítezů určitě stojí... ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

Nejzdařilejší povídka z celého filmu Paříži, miluji Tě, to každopádně. Ale především asi nejlepší „kraťas“, který jsem kdy viděl. V dané délce maximálně úderný, emočně rozmanitý a silný, výborný ve všech svých složkách. Zároveň nabízí asi nejefektivněji shrnutý romantický vztah vůbec. Pro mě osobně je True z mnoha důvodů velkou srdcovkou, kterou si můžu pouštět pořád dokola a nikdy mě neomrzí (především tedy ta převažující část odehrávající se za doprovodu hlavního hudebního motivu). ()

Reklama

S.v.T 

všechny recenze uživatele

Nejen řemeslně naprosto skvělé dílko, ve kterém ani tolik nejde o to, že v něm hraje Natalie Portman. Jakoby odměřený gradující komentář hlavního hrdiny vyústí v závěrečnou větu při telefonním rozhovoru, kterou si každý může vyložit po svém. Proč sledovat nekonečné love story, když může mít člověk stejně silný dojem i ze sedmiminutového filmečku? ()

Estrellita 

všechny recenze uživatele

Tykwerův příspěvek ke skupinovému dílu je neuvěřitelně působivý - v průměhu filmu se na diváka snáší tíha života, víc a víc... a víc a víc a víc! až nakonec témař nejde snést, a pak - přijde pointa, taková, jakou myslím nikdo nečekal - a veškerá tíha padá pryč. Tenhle režisér v tom zkrátka umí chodit. 80%! ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Nejpůsobivější a nejefektnější (bratři Coenové a Sylvain Chomet prominou) filmový příspěvek z povídkového snímku Paříži, miluji Tě. Tom Tykwer se vrací k experimentálnímu filmovému vyprávění a la Lola běží o život - famózní, chirurgicky přesný střih v neobvyklé klipové dynamice, cyklení linearity, práce s výraznou pointou, jednoduchý scénář...a to vše zhuštěno v kompresi pouhých 7 minut ... účinek je dechberoucí... Tvůrce, který osobitě žongluje s významy a rychlostí filmového času a formálními postupy videoklipu dosahuje maximálního efektu a účelnosti. Takhle vypadá postmoderní filmový tvar. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama