Recenze (23)
Noční jízda (2013)
Velmi dobrá rozhlasová hra, trochu zbytečně udělaná jako film...
Všechny moje lásky (2000)
Náladou velmi podobné knižní předloze, ačkoliv děj byl místy víc upraven a zkrácen, než jsem očekával... ale stejně za 5!
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Celkem zklamání, od Finchera jsem čekal něco "lepšího"... Strašně prvoplánové, hlavně druhá polovina filmu.
Flaman (2013) (seriál)
Malviviendo mě bavilo trochu víc, ale španělština se dobře poslouchá i tady :)
Bravest Warriors (2012) (seriál)
Droga per animam. Kontraindikace - normalita.
El Camino! (2008) (studentský film)
Výborné! :)
El columpio (1995)
Kdyby si na konci myslel něco ve smyslu " na příští zasávce si na Tebe počkám", nemělo by to chybu. Takhle nechápu, jak ta intenzivní chemie mohla skončit zrovna tímhle způsobem...?
Nebezpečné známosti (1988)
Výborná knižní předloha, kostýmy, Malkovich i atmosféra a herecké výkony celkově :)
Zachraňte Edwardse (2010)
Za 5 díky následné besedě s panem Marcelem. Cenná zkušenost. Stay openminded.
Návrat idiota (1999)
Výborné herecké výkony v čele s Liškovým Idiotem, hudba mě taky málem přivedla tam, odkud se František vrátil. Je mi z toho filmu zima, ale nejen kvůli "té" zimě...