Režie:
Xavier GensScénář:
Xavier GensKamera:
Laurent BarèsHudba:
Jean-Pierre TaïebHrají:
Karina Testa, Aurélien Wiik, Patrick Ligardes, Maud Forget, Samuel Le Bihan, Estelle Lefébure, Rosine Favey, Adel Bencherif, David Saracino, Chems Dahmani (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Parta zlodějů prchá s ukradenými penězi přes hranice. Na chvíli zakotví ve starém hostinci, kde narazí na podivínského chlapíka a jeho rodinu, která se zde skrývá. Z obyvatel zapadlé putyky se vyklubou fanatičtí neonacisté se sklony ke kanibalismu. Strhne se neuvěřitelný souboj, ve kterém jde o krk. Začíná boj na život a na smrt!
Scenárista a režisér v jedné osobě Xavier Gens se netají zálibou ve filmech Texaský masakr motorovou pilou (The Texas Chainsaw Massacre, rež. Marcus Nispel, 2003), Noční můra v Elm Street (A Nightmare On Elm Street, rež. Jack Sholder, 1985), Saw (Saw) nebo Barbar Conan (Conan The Barbarian, rež. John Milius, 1982). O natáčení filmu říká: „Na začátku jsme měli spoustu problémů s násilnými scénami ve filmu. Poté, co se do střižny přišel podívat koproducent Luc Besson, (právě jsem pracoval na scéně jak si rodina vaří jednoho z hrdinů), a utvrdil nás v tom, že máme natočit film tak, jak to cítíme, se mi ulevilo. Krátce na to mi nabídl režii filmu Hitman (Hitman, 2007)“. (oficiální text distributora)
(více)Videa (5)
Recenze (353)
Otrocky skopírovaný zlepenec dejových zvratov z Texaských masakrov, primárne postavený na premise biedneho Hostelu. A k tomu zmutované deti v pivniciach a liečenie si francúzskeho historického komplexu z rivality s Nemeckom. Drsná mäsiarina s postavami na našej strane, ktoré sú nám ukradnuté, a postavami na druhej strane, ktoré nevyvolávajú zdesenie, ale rozpaky. ()
Brutální, krvelačné násilí lidí proti lidem. Prostě exploitation jak se patří. Tento film rozhodně není pro každého. Rok 2007 - Francie - Uvnitř vs. Hranice smrti. Srovnání se zde úplně nabízí a přichází otázka, který z těchto filmů je víc masakrální, krvavý, zvrácený? Těžko posoudit, pro mě v tomto minisouboji vítězí právě Hranice smrti. Proč? Když pominu právě samotné gore scény, které jsou v obou případech na hodně vysoké úrovni, tak mě tento film bavil o něco více, přišlo mi to svižnější, zajímavější a taky o něco napínavější. Rodinka působila hodně krutě a především z velkého šéfa šel strach na sto honů. Hitlerův konkurent Nummer eins. V určitých momentech film ztrácí, hlavně konec byl celkem odfláknutý a tu akčnost do toho nemuseli motat, ale jinak to byl velmi napínavý a drsný horor pro ty pravé hororové příznivce. 70% ()
Velice podobné svým pojetím jako stejně stará francouzská brutalita Inside. Spíš než na atmosféru sází na zobrzaování násilí v co nejvíc šokující podobě a stříkance krve tu jsou za každou cenu a skoro pořád. O dva řády lepší než známá blbůstka Hostel 1+2, ale stejně horor je horor a tohle horor fakt není. ()
Francouzská limonáda, která se veze na současné drsné vlně, ale bohužel není žádným výraznějším šplouchnutím. Viděl jsem to před pár dny a už si prakticky nepamatuju žádnou zásadní scénu, což není dobrou vizitkou. Nazi rodinka je sice slušně šílená, ale čekání na její řádění se vleče. Přepálená stopáž tak ničí to dobré, co na tomhle kousku jistojistě je. ()
Další Francouz z režisérské sesle uštědřuje tvrdý kopanec do slabin všem těm velkohubým a směšným Hostelům a spol. v exploatačním thrilleru na poslední dobou obvyklé téma střetu skupiny zvrácených individuí a jejich mladých obětí, aneb jak to natočit, aby od toho fanda horroru nemohl odtrhnout oči a méně odolné povahy měly při pohledu na některé fičury nutkání k dávení. Ačkoliv tento typ podívaných nemám moc v oblibě, musím po nekompromisní kombinaci dravého vizuálu a masomlýnku, jehož kolečka se roztočí naplno zejména v poslední třetině, sáhnout aspoň po průměrném hodnocení. ()
Reklama