Reklama

Reklama

International

  • USA The International (více)
Trailer 2

Agent interpolu Louise Salinger a zástupkyně státního návladního Eleanor Whitmanová bojují proti chobotnici v podobě mocné světové banky IBBC, jejíž chapadla sahají do policie, politiky, soudnictví i všech možných světových válečných konfliktů. Každý, kdo se proti bance postaví, buď zmizí, nebo zemře. Svědky, kteří by zastavili chystaný obří obchod se zbraněmi, vyšetřovatelé ztratí ihned, jak je najdou. Pátrání po podezřelých finančních tocích je zavede do Berlína, Istanbulu a Milána. Salinger zjistí, že si banka najala minimálně dvakrát za sebou stejného vraha, aby ji zbavil nepohodlných lidí. Vyšetřovatelé jsou nájemnému vrahovi na stopě, ten se tak pro svého zaměstnavatele stává nebezpečný a je nutné se ho okamžitě zbavit. Urputné vyšetřování se postupně mění v boj o holý život. (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (443)

Kaka 

všechny recenze uživatele

Relativně nízkorozpočtová špionážní jízda v rychlém stylu, poměrně syrovém a minimalistickém provedení a se sympatickými hlavními charaktery. Chybí typicky americká rozmáchlost, filtry a oblety, na druhou stranu se nám dostane skvělé přestřelky v galerii, která je svým způsobem velmi invenční a nestandartní. Kecací části nejsou tak zajímavé, nicméně vata je nezbytná i zde. Slušně zvládnuté řemeslo. ()

nunka 

všechny recenze uživatele

International je pre mňa nablýskaným filmom z kategórie "tu a teraz"- slušne funguje, no rýchlo vyvanie z mysle - a to sa Tykwerovi u mňa ešte so žiadnym filmom nepodarilo. Zo sily Parfému som predýchavala ešte dlho "po" a krátky príbeh z Paris, je t'aime bol tiež zimomriavkovou záležitosťou..S odstupom času po vzhliadnutí International zisťujem, že sa do mňa nijak zvláštne nezakúsol...spôsobil len chvíľkový príjemný stav navodením detektívnej atmosféry, podarilo sa mu na pár minút zamestnať moju zvedavosť, iný efekt sa nedial...ani z akčných prestreliek, ani z hereckého obsadenia... ()

Reklama

Krouťák 

všechny recenze uživatele

Clive Owen je výborný herec - nejvíce mi sedl ve filmu Inside Man, kde si střihnul inteligentního lupiče, a proto jsem se na tenhle thriller velice těšil, ovšem dostalo se mi vcelku zklamání..... Nebylo to ani tak jeho výkonem, nýbrž poněkud nudným scénářem, který mě od příběhu ( hlavně v druhé polovině ) '' odstrkoval '' dál a dál, až jsem měl chuť to vypnout. Když tohle pominu, vidím slušný námět, výborné obsazení a kdyby to dostal do rukou '' zručnější '' režisér, kdo ví, čeho bychom se dočkali... takhle jen 50%. ()

Bluntman 

všechny recenze uživatele

Kdyby režíroval Saul Bass, takhle nějak by to dopadlo. Rada, jak přistupovat k tomuto "narativními filmu faktu", abyste si ho co nejvíc užili: přistupte na to, že architektonická stránka filmu může být nositelem významných i významových informací nejenom ohledně vnitřku postav, ale i o jejich úspěšnosti ve vyprávění -> je velice důležité, jakým směrem se pohyb v záběru či pohyb záběru vykonává, jestli horizontálně, nebo vertikálně (především závěr je v tomto příznačný), popř. dokonce i diagonálně! Nepožadujte odpovvědi na všechny otázky, protože minulost hlavního "hrdiny" zůstává neodkryta, do příběhu jsme vhozeni v jeho průběhu a závěr je neuspokojivý, protože na místo částečného odkrytí pravdy a nápravy zůstává pachuť dalších nezodpovězených otázek -> nesmírně komplexní a inteligentní konspirační thriller. Jeho přelomovost vidím především v tom, že evropským přístupem intenzifikuje "americký žánr" a sedmdesátkový "talk and walk" spojuje s bourneovskými a bondovskými vyprávěními, ale konec je anti-tezí samotného Bonda -> Owenova téměr nehybná tvář se k postavě snažící rozprostřít "ekonomické" mechanice perfektně hodí. Tempo určuje hudba, požitek pak práce se zvukovými efekty. Jediná akční scéna, která ve filmu je, je tím nejnápaditějším, co zde bylo možné vidět od třetí matrixácké (přestřelka ve stavu beztíže) a bourneovské (pohyb po horizontálech i vertikálech) části (pohyb po diagonálách, vertikálech a horizontálech). Nesmírně opojné a důsledné, akorát je nutné si zvyknout na to, že řeč čísel, faktů či grafů nebo hypotéz nahradila řeč budov. 9/10 ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Byrokracií svázaný James Bond finančního světa. Tykwer na to jde netradičně; skoro až nedivácky. Čekal jsem něco jako Michaela Claytona v jiném prostředí s kopou atraktivních lokací. Dostal jsem Michaela Claytona v jiném prostředí s kopou atraktivních lokací. Jediná akční scéna sice naprosto fantastická (nejen díky výběru lokace), ale vůbec do filmu nezapadá. Poklidné vážné tempo, kde se i nervydrásající honičky uskutečňují maximálně tak svižnější chůzí a najednou z ničeho nic akčňák jak od Johna Woo, dokonce s humorem. A pak zase návrat k pomalému, nikoli však nudícímu, tempu. Nebýt zbytečnosti postavy Whitmanové a těch několika úsměvnějších žánrových klišé (zase platí, že jinde by možná nevadily, ale tady jsou jak pěst na oko), tak se mi Tykwerova představa thrilleru zamlouvá bez výhrad. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (10)

  • Nájemný vrah pracující pro IBBC, cestující z Itálie pod jménem Timothy M. Sherwood, chodí cvičit do NY Central Gym – nycentralgym.com. Pokud jste tuto adresu ještě nedávno zadali do prohlížeče, byli jste přesměrování na webové stránky distributora filmu. NY Central Gym totiž neexistuje. (JsemPohodlny)
  • Výbuch automobilů v traileru je upravený výbuch z filmu Ghost Rider. Ve filmu se nevyskytuje. (Chrustyn)

Související novinky

Tom Hardy vyměnil Tarzana za Splinter Cell

Tom Hardy vyměnil Tarzana za Splinter Cell

16.11.2012

Ještě minulý týden jsme o Hardym psali jako o jednom z kandidátů na roli jódlujícího pána džungle v novém filmu potterovského Davida Yatese. Už to není pravda, roli nakonec dostal urostlý Viking z… (více)

Reklama

Reklama