Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Moderní variace na wildeovskou komedii mravů nás zavádí mezi uměleckou smetánku současného Londýna. Vypočítaví galeristé, snobští mecenáši, podivínští sběratelé, pozérští umělci a vlezlí kritici se vzájemně podvádějí, využívají a obelhávají, přičemž o opravdové umění (reprezentované slavným Mondrianovým obrazem Boogie Woogie, o jehož možný prodej se zde licituje) jde v těchto nekončících intrikách až na posledním místě. (Bluerider)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (16)

rivah 

všechny recenze uživatele

Název je převzat z Mondrianova obrazu ve tvaru kosočtverce, s vodorovnými a svislými barevnými čárami. Ostatně ten obraz ve filmu vezme za své -:)....Jízlivý portrét pozlátkového světa točícího se kolem výtvarného umění, plného kšeftařů především se současným "uměním", a také pochybných žen, kritiků, novinářů. Výborní herci a dynamický, dravý film, který to kdosi přirovnal k Altmanovi. Překvapivý snímek, o němž se moc neví. (snad 70%). ()

Slopter 

všechny recenze uživatele

Moc jsem se nenasmál, na to, že jde o komedii. Herecky se mi nejvíce líbila Heather, moje oblíbenkyně Amanda mě v tomto filmu neokouzlila. Jinak "Ha háá, ha ha háááá" bylo hrozně otravné!!! Možná mi dějově/významově něco uniklo, nebo jsem něco nepochopil a proto nedokáži docenit toto dílo, podobně, jako nedokáži docenit umělecká díla, počínaje slavným Mondrianovým obrazem Boogie Woogie a konče video uměním, které bych popsal podobně jako zděšený otec... ()

Reklama

Bluerider 

všechny recenze uživatele

Docela zajímavý film, který snahou o kritickou reflexi určitého sociálního prostředí a poněkud nepřehledným množstvím postav přípomene snímky R. Altmana. Ale je to takový slabší Altman, děj je poněkud roztříštěný, zapojení některých postav (Paige Amandy Seyfried) vyznívá samoúčelně, herci trochu přehrávají (Alan Cumming a především Gillian Anderson, která je tu za neuvěřitelnou snobskou mrchu) a záběry z kamery sebevědomé tvůrkyně "videoartu" působí rušivě. Závěr filmu však hodně zachraňuje a přes všechny chyby lze říci, že jde o výstižný satirický obraz samožerného světa moderního umění, kde stejně jako jinde nejvíc platí efekt, známosti a peníze. Postavy, které se vyznačují tímto "racionálním" přístupem, triumfují, skutečně zaujatí milovníci umění jsou až na výjimky poníženi a zničeni. ()

korok 

všechny recenze uživatele

Neholduju zrovna tomuto druhu umění, kde je plátno chaoticky "pocákané" různými barvami a výsledkem má být jakože obraz o obrovské hodnotě. Ten kdo ano, tomu se možná bude film líbit. Diváky, kteří jsou na tom podobně jako já, tak může v tomto díle zaujmout pouze několik pohledných hereček odhalujících sem tam nějaké ty vnady svých hrudníků. To ale nabízí i spousta jiných komedií, které to ale umí doprovodit i dávkou humoru a není to tedy taková nuda jako Boogie Woogie. ()

Babulik 

všechny recenze uživatele

Umelecká sféra v Londýne, to je scéna, ktorá žije vlastným životom, scéna, na ktorej si to rozdáva každý s každým pod vplyvom zázzračného bieleho prášku, svet ľudí, pre ktorých sú peniaze a úspech to najväčšou modlou v ich živote a urobia preň čokoľvek. Vlažný príbeh však nedokážu vyvážiť ani pikantné scény orálneho sexu na toalete alebo obnažené kozy Heather Graham (ale pozeralo sa na to fajn...). ()

Galerie (27)

Zajímavosti (1)

  • Christopher Lee měl ve scénáři pouze 15 řádků textu. (Cheeker)

Reklama

Reklama