Reklama

Reklama

Přímý kontakt

  • USA Direct Contact (více)

VOD (1)

Bývalý příslušník námořní pěchoty Mike Riggins je zavřený v balkánském vězení. Jednoho dne ho tu navštíví jakýsi muž, který mu zařídí svobodu a nabídne mu sto tisíc dolarů, když z blízké vojenské základny osvobodí údajně unesenou americkou dívku Anu. Mike se úkolu ujme a dívku ze základny, kde má být držena jakýmsi gangsterem Karadžovem a jeho spojencem, generálem Dragem, skutečně vysvobodí. Jenže Riggins záhy zjistí, že dívka byla na základně dobrovolně a že pan Connelly, který Rigginse najal, nemá s americkou vládou nic společného...  To už však právě Connelly a jeho nový spojenec Drago po dívce a Rigginsovi jdou. Riggins tak musí i s Anou prchat před zástupy Dragových vojáků. Nakonec si Ana zavolá na pomoc svého milence Karadžova. Ten se sice snaží se svými lidmi uprchlíkům pomoci, je však i s doprovodem zmasakrován na blízkém stadionu, kde se uprchlíci ukryli. Riggins se s Anou ocitne v obklíčení, a tak dívku Connellymu naoko vydá. Connelly ji ihned začne nutit, aby se zřekla majetku po svém otci, známém americkém miliardáři. Ana má převést veškerý majetek na svého povedeného strýčka... (TV Prima)

(více)

Recenze (96)

otík 

všechny recenze uživatele

Ještě před tím, než se stal Lundgren postradatelným, odskočil si do hlavního město Bulharska Sofie, aby natočil zcela typicky ubohou lundgrenovku. Sice se tentokrát střílí a bojuje o sto šest, výbuchy střídají výbuchy, ale co je to platné, když naprostá dementnost čouhá z každého záběru. Ano, je pěkné, že vidíme Lundgrena evidentně bez dabléra jak bojuje, nechá sebou mlátit o zem či sám dá pořádnou nakladačku ať už matrixovsky vyšňořeným agentům či typicky rusácky vyfešákovaným Ivanům. Co to ale pomůže, když jakýkoli jiný záběr je opravdu uboze trapný, nesmyslný a nereálný. Jasným důkazem jsou automobilové honičky, kde Lundgren s unesenou ženskou jedou před plátnem a v dalším záběru kaskadér zcela jinak oblečený navíc sám ve voze řídí auto v živé akci. Kromě přejetých trabantů a nabouraných žigulů je vše ostatní skutečně "mega" trapné. Rozepisovat se o ubohosti filmu je ztráta času stejně jako film samotný. Příběh kopíruje xkrát omleté - Dolph jako mariňák ve výslužbě je vytáhnut z drsného ruského??? vězení, aby přivedl jako žoldák jednu mladou ženu. Když ji osvobodí ze spárů maniakálního generála, který si jen tak pro radost střílí civilisty, dojde mu, že to byla past, naštve se, všechny vystřílí, mladice se do něj zamiluje a .... vesele se spolu vydají na poslední velkou bitku. Jde o typickou ukázku toho, až kam může Lundgren klesnout. Jeho filmy nikdy neoplývaly inteligentním dějem, ale toto je opravdu vrchol. Tak amatérsky natočit film dokáže snad každý. Až je mi líto skvělého Pavla Soukupa, který opět po delší pauze Lundgrena mistrně dabuje a musel tuto ubohost přežít. Doporučuji pouze skálopevným lundgrenistům, jinak ruce pryč. Hudba: Stephen Edwards ()

Ouwen 

všechny recenze uživatele

Dolph's comeback?! To fakt nein. Film je naprostá sračka, působí až moc uměle, nelogicky v mnoha situacích, často nereálně a uspěchaně. Ale kdybych měl z těch 80ti minut vystřihnout dialogy, snad to nevyjde ani na 10 minut. Ono se furt něco děje, furt se střílí, mlátí, utíká, ujíždí, přesouvá, je mnoho výbuchů, rozpočet určitě nebude nějako velký, ale bylo z něj vyždímáno maximum. Podíváme se do nespočet lokací, Dolph se s nikým nesere, ale celé to působí až moc přímočaře, ale ani sám Dolph to neměl jednoduchý, často sám nestíhal, nestačil, záporáku bylo dost, ti dva hlavní jsou dementi, čekal jsem něco ve stylu, že po Anně a Dolphovi půjde nějaká ta mafie, či profi zabijáci, ale armáda budiž. Akčňáky s tímhle námětem miluju a Dolphovi fakt fandím, hlavní hrdinka krásná. Nesedne každému, já nic neřešil a plavil se v akci:) 7/10 ()

Reklama

AdamesWWE 

všechny recenze uživatele

[6/10] Cením snahu a vážim si že Dolph točí kúsky pre svojich skalných fanúšikov, toto je jeden z nich. Vraví sa, " za málo peňazí málo muziky", v tomto filme platí skôr prirovnanie " za málo peňazí veľa akcie " . A to sa mi páči najviac. Jednoduchý, dobrý a priamočiary príbeh, Dolph Lundgren, jedna vedľajšia postava aby sa nepovedalo a záporáci. Nato že ide o nízkoropočtový film tak si cením pomerne veľkú dávku akcie, akčnú líniu zvláda režisér na pomery v akom film točí dosť dobre, Lundgren sa ukáže v dobrých súbojoch, množstvo dobrej streľby a efektné výbuchy, kvalitou iba klesajú scény-autonaháňačky. ()

SeBig 

všechny recenze uživatele

To není jak ty dnešní barevný rádoby “akční filmy”, kde hvězda dostane jen výkřik do tmy, furt se tam žvatlá, akce nezáživná a skoro žadná za doprovodu nekonečných nudných keců...tohle prostě je dobrej akčnák s Dolphem, u kterýho v klidu vypnu a dokážu se i bavit a nenasrat se. Zápletka není jednorázová..Dolph má typku zachráněnou během prvních dvaceti minut a pak se jde z akce do akce..výbuchy, střílení, žádny vyprcaný barvičky a žádny cgi to nepotřebuje aby to aspoň pobavilo. ()

e-arthworm 

všechny recenze uživatele

Příšerná záležitost, spadající spíše do kategorie "C", než-li mezi klasická "béčka". Lundgren sice v porovnání s řadou svých předešlých snímků vypadá až nečekaně dobře, ale tím výčet pozitiv končí. Bitky a přestřelky nejsou tak zběsile sestříhané jako např. u většiny soudobých Seagalových děl, leč hlavní hrdina sráží veškerou akci dolů naprostou absencí rychlejšího pohybu - celý film odehraje ve vysloveně pěším tempu, včetně "útěku" před Hummerem v jakémsi nádražním podchodu. Děj začíná dávat částečně smysl až v samém závěru, určité pasáže (opakované vyvražďování civilistů, několikavteřinová "milostná" scéna aj.) jsou nadbytečné a záporáci vysloveně směšní. Vrcholem je použití scény z Van Dammova filmu "Teror ve vlaku", přičemž za do očí bijící považuji především armádní náklaďák, opatřený výrazným slovenským znakem na dveřích (pro nezasvěcené - "Teror ve vlaku" se totiž odehrával na Slovensku, zatímco "Přímý kontakt" v Bulharsku). "Přidělal jste mi pěknou řádku problémů... - To mě mrzí." ()

Galerie (24)

Zajímavosti (14)

  • Natáčalo sa v Sofii, Bulharsko. Filmovanie trvalo 27 dní od 19. februára do 17. marca 2008. (Johnny.ARN)
  • Keď postavy utekajú s taxíkom Mercedes, v scénach mimo vozidla je viditeľný iba vodič a dievča chýba, ale keď sa kamera vracia späť do auta, dievča je stále tam a neskrýva sa. (Johnny.ARN)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno