Reklama

Reklama

VOD (1)

Conrad je dospělé dítě. Když mu bylo jedenáct let, rodiče se sbalili a odjeli na dvacet let do Paříže, zatímco starosti o Conrada nechali na personálu luxusního newyorského hotelu. Teď je Conradovi přes třicet a jeho život je plný známostí na jednu noc, alkoholu a fl ámování. Tomu je ale konec, když se jeho rodiče rozvedou a pravidelný přísun peněz skončí. Conrad se stěhuje ke svému nejlepšímu příteli Dylanovi a brzy se zamiluje do Beatrice. Jenže dívka jeho snů chodí právě s Dylanem. Podaří se mu získat pravou lásku a zároveň udržet přátelství? (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (53)

castor 

všechny recenze uživatele

Neuvěřitelně lehce proplouvá životem, je mu čtyřicet, rodiče ho dotují, užívá si večírků, návštěv galerií, koncertů a dámské společnosti. Nemusel se starat o nic z reálného života. Teď tenhle narcista, těžký alergik a příšerný spisovatel dojel, respektive ho rodina odstřihla. A jeho život je ve skutečnosti zoufale prázdný. A pro diváka je tahle půldruhá hodinka docela zbytečná. Tvůrci na malém prostoru netuší, co vlastně chtějí vyprávět. Pár slušných momentů nakonec vysvitne, ale ve výsledku tu máme sice vznešeně (sofistikovaně) se tvářící látku, ale uvnitř utahanou, nudnou a nijak přínosnou. Woody Allenem bych se tu neoháněl, ten je povětšinou sázkou na jistotu v podobě precizně napsaných dialogů a mile absurdních situací, Glanzovo dítko se jen plácá okolo poloprázdných ambicí. Jason Bateman nestrhne, zájem o jeho postavu chybí, Olivia Wilde už poněkolikáté selhala v čichu na kvalitní role (stejně jako v případě kousků Lidé jako my, Kovbojové a vetřelci, On the Inside nebo Kouzelníci). S takovou jí budeme brát skutečně jen jako tu s úžasnýma očima. ()

dr.fish 

všechny recenze uživatele

To chození po New Yorku a plácání nesmyslů je zřejmě jakási nemoc a někdo (Woody Allen asi první nebyl) se jí kdysi dávno rozhodl zfilmovat. Od té doby se čas od času objeví nějaká romantická komedie o lidech, kteří jsou slušně řečeno naprostí "ufoni", jsou zcela mimo realitu včetně svých názorů na život, a my diváci se na ně ještě musíme dvě hodiny koukat. Když jsem byl mladší, byl jsem mnohem tolerantnější, dnes takový film považuju za ztrátu času. Longest week dostal šanci hodinu a pak šel tam kam patří...DELETE 40% ()

Reklama

BMW12 

všechny recenze uživatele

Tady už od úplného začátku poznáte, že půjde o nudný film. I ta hudba co začne hrát, to je taková ta klasická hudba nudného filmu. Myslím si, že scénárista a režisér Peter Glanz chtěl hodně napodobit Woodyho Allena, ale to se mu vůbec nepovedlo. Bylo to mdlé a vlastně jediné pozitivum tohoto filmu je krásná Olivia Wilde. ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Láska je ako komunizmus. Síce veľkolepá myšlienka, ale v podstate nikdy tak úplne nefungovala... A veruže áno, väčšinou naozaj nefunguje. Nič proti takýmto intelektuálnym filmom, ale všetkého veľa škodí - a v tomto prípade to platí viacnásobne. Niektoré dialógy a myšlienky boli naozaj výborné a veľavravné, no celkovo ma tá pseudo-woodyallenovská atmosféra nenadchla - často tie sarkastické a ironické narážky pôsobili až príliš absurdne. A pritom postavy aj zápletka boli na veľmi dobrej úrovni, ale ten štýl mi pripadal naozaj až príliš silený. Väčšinou mám filmy s rozprávačom rád, no v tomto prípade mi prišiel viac na škodu ako úžitok. Tie melódie, ktoré sprevádzali príbeh mi tam fakt nesedeli, samozrejme s výnimkou Bachovej famóznej melódie Air on the G String. Nuž, ale celkový dojem viacmenej pod hranicou priemeru. ()

Thomick 

všechny recenze uživatele

"It was at that moment Conrad realized he was going to see her naked." --- She was a hopeless romantic and he was romantically hopeless... a tak bylo zaděláno na nenuceně vtipnou, decentně allenovskou baladu s nezvykle výraznym, avšak dostatečně zábavnym vypravěčem v zádech. Olivia Wilde asi nikdy nebyla svůdnější než tady - kilogramy řasenky holt udělaly svý. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (2)

  • Natáčelo se v New York City (New York, USA). (BMW12)

Reklama

Reklama