Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Markussis 

všechny recenze uživatele

Úchvatný povídkový film nesoucí v sobě snad všechny odstíny Itálie oněch let. Spojení Loren a Mastroianni v dialozích funguje perfektně. Miluji ten obrovský nadhled, se kterým je tento povídkový film natočen. Na tehdejší dobu je to jednoznačně, právě vzhledem ke zmíněné nadsázce, film velmi moderní. Z filmu přímo číší bezstarostnost a radost ze života. To je možná asi ten hlavní důvod, proč je v mých oblíbených. Zkrátka zlatá šedesátá. ()

MontyBrogan 

všechny recenze uživatele

Prehliadka Sophie Loren a Marcella Mastroianniho. Ak niečo všetky poviedky spája, tak rozhodne to, že Marcello je submisívnejší a Sophii sa podriaďuje, či už ako manžel, milenec alebo zákazník. Prvá časť bola tuším najdlhšia, no nedala sa brať úplne vážne ani v rámci komédie. Druhá bola serióznejšia, ale prišla mi nedokončená. Posledná mi sadla najviac, možno aj tým, že pripomínala Breakfast at Tiffany's, ale to už bolo trochu neskoro, aby sa moje celkové hodnotenie zvýšilo, pretože verdikt je 3*, 3*, 4*. ()

Reklama

Amarcord_1 

všechny recenze uživatele

80% - Sophia Lorenová a Marcello Mastroianni ve třech úsměvných povídkách. Oba herci v nich ukazují své mistrovství v různých, sobě navzájem kontrastujících rolích. Jedná se o film lehčího žánru s romantickou, hřejivou hudbou Armanda Trovajoliho. Milá, vyloženě hezká, divácky nenáročná podívaná. Bohužel nevybočuje ze zavedených klišé ničím, co by mě motivovalo sáhnout k vyššímu hodnocení. ()

otík 

všechny recenze uživatele

První povídka je typickým příkladem italského manželství – žena hádavá a dominantní, muž je jen aby dělal děti, dokud nepadne. Když se ale žena dostane do problémů, dokáže se postarat o rodinu. Sophia Loren v roli sexy venkovanky s kupou dětí, které její postavu krásně tvarovali, Mastroianni v roli ušlápnutého a slabého, ale o to víc milujícího manžela. Druhá povídka je o chladnokrevné nevěrné ženě, která se svým milencem vyrazí na výlet a velmi rychle se ho zase zbaví. Tato druhá povídka není moc záživná. Třetí povídka už je zase plná života a energie, tentokrát především Mastroianni je plný chuti a temperamentu, když projevuje svou náklonnost své staré známé lehké děvě, kterou má opravdu rád. Shoda různých okolností pak vede k tomu, že se k tomu, po čem tolik touží, nedopracuje. Celkově především první a třetí povídka drží hezky spolu, prostřední je spíše ztráta času. Hudba: Armando Trovajoli ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Film, kde exceluje Sophia Loren s Marcello Mastroianni jí přizvukuje, aby mohla vyniknout. Je krásná, je nádherná, ale především je skvělá herečka, která každou roli zvládne jinak, odlišně a vy nemáte pocit, že koukáte na jednu a tu samou postavu. Však také nekoukáte. Zábavné tři povídky, které jsou navíc i chytré. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Červené auto ve filmu nese název Ferrari 250 GT California Spyder a patří mimořádně k vzácným vozům – pouze 56 těchto vozů bylo vyrobeno a některé se prodaly za více než 10 milionů amerických dolarů. (ČSFD)
  • Držadlo Umbertova kufříku se láme, když se mu ho Augusto snaží sebrat. V dalším záběru je držadlo opět celé. (džanik)

Reklama

Reklama