Režie:
Petr SlavíkScénář:
Irena ObermannováKamera:
Martin ČechHudba:
Michal PavlíčekHrají:
Aňa Geislerová, Lucie Šteflová, Helena Lia Tachovska, Pavel Liška, Jiří Langmajer, Jan Dolanský, Alois Švehlík, Simona Postlerová, Tomáš Matonoha, Pavel Kikinčuk, Lenka Skopalová, Petr SemerádObsahy(1)
Mladá žena, spisovatelka, se dostala do svízelné situace. Je rozvedená, musí se starat o dvě školou povinné holčičky a nemá rameno, na němž by si poplakala. Někdy se nějaký muž, tedy řekněme rovnou chlap, najde, ale bez pořádné lásky to není ono. Nedá se říci, že ambiciózní autorka, která chce za každou cenu prorazit, na situaci nenese žádnou vinu. Je tak trošku feministka svéhlavička, ale jen trochu: konec konců, taky potřebuje nakonec někoho, kdo zašroubuje žárovku. Její dcerky jsou velmi chytré a mají po mamince velkou fantazii. Svými dětskými, vážně míněnými zásahy do matčina života, komplikují situaci. A tak, jestli nakonec najde rodina tatínka, je ve hvězdách. Možná, že postačí věrný a dobrý přítel... a jednou, kdo ví. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (82)
...nejhorší počin ČT co jsem v poslední době viděla...tak špatný že nevím kde začít...dialogy co nemají logiku a ani tu nejmenší míru uvěřitelnosti...přemoudřelé holčičky hysterická matka která si neví rady ani s tím nejbanálnějším co jí život postaví do cesty...Hloupý Honza (= ten hodný) Velký Frajer (= ten zlý - ó jaké překvapení on má manželku)...samá klišé a situace které mají být zábavné a ze života ale jsou spíš trapně "přes čáru" (žebrota/ kozel na korbě)...plýtvání talentem všech tří herců v hl. rolích...z takového scénáře by herectvi nevydoloval nikdo a obávám se že se o to nikdo ani nepokusil... ()
Ty ženy píšou čím dál víc zajímavěji. Zajímavěji povrchní to snad být nemohlo. Měl bych si myslím něco přečíst, zda i v psané podobě to bude vyznívat jako návod k použití. No a jak to vlastně bude dál? Co když se podle toho někdo začne chovat? Koho to tak může inspirovat, jednobuněčné organismy? Zajímavé bylo to drobení do "kapitol," asi se někomu nechtěl psát scénář a tak překopíroval knihu rovnou. Tak ne, ech, to byl záměr. VE FILMECH TO VŽDYCKY VYBUCHNE. Ať žije realita! ()
Na můj vkus moc k depresi dohánějící film, od televizního filmu očekávám spíše zábavu, kdybych chtěla vidět to, jak je hrdinka v koncích a nic jí nevychází můžu se rozhlédnout kolem sebe a nemusím k tomu vůbec zapínat televizi. Jjj, moje chyba, špatná to volba pro nedělní večer. Aňu Geislerovou mám hodně ráda, ale její blond variace a pokus o feministku mě opravdu děsila. ()
Načervenalá knihovna s předvídatelným koncem. 1) Inu, vidím to jako docela těžkou volbu. Chtěl bych 30letého Jana Dolanského (pouliční Dýda), šaramantního 42letého Jiřího Langmajera (bohatý producent Jiří) anebo 30letého Pavla Lišku (spolehlivý manuál Béďa)? Přitažliví jsou všichni tři, bral bych je okamžitě._____ 2) Jen Annu Geislerovou (spisovatelka Xenie) ne. Chová se jako pitomá káča. Navíc platí nomen omen - jméno její postavy mi evokuje princeznu Xénii z Arabely a tu, věř mi, nechceš._____ 3) Knihu jsem nečetl. ()
Nafrněná opuštěná pražanda se dvěma dětmi. Vztah jí nevyšel, o její tvorbu nikdo nestojí. Ale ona má vysoké ambice. Děti nevychovává a diví se, že jsou nevychované. Ale může za to paní učitelka... Objedná si zdarma hodinového manžela, ale je na něj nepříjemná. Typická nicka s frňákem nahoru, která nakonec skončí u vidlí a to je maximum, za které musí být ráda. Myslím, že tvůrcům nechtěně vyšli ve finále za pitomce ženy, i muži. ()
Galerie (24)
Photo © Česká televize / Pavla Černá
Reklama