Reklama

Reklama

Věž smrti

Trailer 1

V hypermoderním komplexu Tower Sky právě probíhá vánoční večírek, na kterém se sešla vybraná smetánka z celé metropole. Dae-ho, manažer budovy a ovdovělý otec malé Hany, musel rodinnou sváteční oslavu narychlo odložit, aby se mohl starat o VIP hosty. Zato šéf hasičů Young-ki si konečně může užívat volna a trávit Vánoce se svojí ženou. Slavnost je v plném proudu a idylickou vánoční atmosféru dokresluje nádherný výhled na osvětlené velkoměsto a na helikoptéry, které kolem mrakodrapu pro vytvoření dokonalé iluze rozprašují umělý sníh. Když ale nečekaně dojde ke katastrofě, musejí Dae-ho a Young-ki sebrat veškerou odvahu, aby zachránili životy svých blízkých a tisíců ostatních zoufalých návštěvníků, které nemilosrdně svírá ohnivá náruč smrti. (North Video)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (105)

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Mám podobné nadšení jako u nedávně zhlédlého filmu Deranged! Tohle Asiatům jde!! Nepamatuji se, kdy jsem naposled viděl tak kvalitní katastrofický film! Akce je slušná,přehledná a intenzivní. Herecké výkony jsou parádní,Ye-jin Son je snad nejlepší Asijská herečka. Finále nezklame, celkově se jedná o nadprůměrný Asijský film. 75% ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Film natolik citově vyděračský, až doslova diváka znásilňuje. Po "Haeundae" další korejská smrtící kombinace opulentních efektů, pitvořivě hysterického lidového humoru, afektovaného patosu a těžkotonážní masáže oslavující pospolitost prostých lidí vůči papalášům a katastrofám. Vyprávění se tři čtvrtě hodiny potácí na místě, aby podle příručky o dramaturgii divákům představilo postavy, s nimiž pak mají soucítit. Jenže zde to je zcela zbytečné, neboť k žádné profilaci nedochází a diváci celou dobu sledují jen chodící zbytnělá klišé v příznačně prostorově a logicky nekoherentním vyprávění. Vrcholem v laciném dojení emocí je pak nevkusná aluze na 9/11 se zdí polepenou anoncemi lidí hledajících pohřešované příbuzné. ()

Reklama

Pethushka 

všechny recenze uživatele

Když mám chuť na katastrofický film, chci, aby byl přesně takový, jako byl tenhle. Plný akce a napětí, sledující osudy více lidí, trochu dojímavý, a aby měl skvělé efekty. Tohle všechno The tower s přehledem splňuje. K tomu vždycky a za všech okolností úžasná Ye Jin Son a spousta dalších sympatických herců. Co víc si můžu přát? 100% to pro mě není jen kvůli konci, který mi přišel zbytečný. Ale jinak to byl parádní filmový zážitek. 4,5* ()

Zíza 

všechny recenze uživatele

Já se moc omlouvám, ale po vcelku realisticky zobrazeném Dr. DMAT, kdy to sice bylo o lékařích, ale přece jen ti spolupracovali s hasiči a byl tam jistý vhled do jejich profese, mi tohle přišlo jako kopanec do břicha. Ve chvíli, kdy hasiči přibrali mezi sebe zoufalého tatíka, jsem to chtěla vypnout (protože to dává smysl nechat po hořící budově chlápka v kvádru, aby se mohl shledat se svojí dcerou; dalo se to přeci tak krásně vyřešit jinak – např. navigace hasičů v budově z venku, přece jenom to všechno v hlavě měl, ale ne, ono by to asi pak nebylo tak dojemné a vůbec). Nesmyslné chování postav, rozhodnutí hasičů, kteří vypadali jako banda amatérů… kdepak, na takové filmy mě neužije. Zbytečný vyděračský patos. Těšila jsem se na pěknou krizovku a její zvládání. Nakonec to bylo jen opakování mnohokrát (v Koreji) viděného – jakás takás romantika, nehodící se humor, dítě v ohrožení, těhotná v ohrožení, Bruce Willis na asteroidu, láska nade vše a všechno tak nějak asi omylem v jednom hořícím mrakodrapu. Prostě jsem se nechytala, nebavila, nezaujalo mě to. ()

jauzdu 

všechny recenze uživatele

Při čtení komentářů některých uživatelů nabývám dojmu, že jsme asi neviděli stejný film. The Tower je perfektně zpracovaný katastrofický film, který se drží klasických schémat, což vůbec není na škodu. Nápadité záchranné akce střídané vtipnými scénkami dělá ze snímku nadprůměrný biják a v rámci žánru jeden z top. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (3)

  • Postprodukce filmu trvala 2 roky. Důvodem je i fakt, že ve filmu je 1 700 digitálních a trikových záběrů. (Kritiq)
  • Režisér Ji-hoon Kim byl k natočení filmu inspirovaný jeho vlastní zkušeností. Když poprvé jako mladý viděl v Soulu mrakodrap, představoval si, jaký je to pocit, být v něm uvězněný. (Kritiq)
  • V den premiéry 25. prosince 2012 se prodalo 431 759 vstupenek, což znamená druhý nejlepší otevírací den v historii korejské kinematografie. První je s počtem 436 628 prodaných vstupenek film Zloději (2012). (Kritiq)

Reklama

Reklama